نگذارید شرکت کره‌ای به ما ستم کند

ابرشرکت ال‌جی، به کره‌ای: (주식회사 엘지) یک ابرشرکت خوشه‌ای کره‌ای چندملیتی است. این ابرشرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ای (فعال در چند صنعت) در کشور کره جنوبی می‌باشد. دفتر مرکزی ابرشرکت ال‌جی در برج دوقلوی ال‌جی، در شهر سئول قرار دارد.
تصویر نگذارید شرکت کره‌ای به ما ستم کند

به گزارش سایت خبری پرسون، رامین امینی نوشت: ال‌جی محصولات خود را در سه بخش: وسایل الکترونیکی، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم نموده، که هر کدام از بخش‌ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت تابعه و زیرمجموعه قرار دارند.

موفقیت این شرکت برای ما آسیایی‌ها نیز شایسته ستایش است و برای آن توفیق بیشتر آرزومندیم، اما تولید و به عبارت دقیق تر فروش و خدمات پس از فروش آن در ایران داستان دیگری دارد که وجهه این شرکت چند ملیتی را دستخوش خود قرار داده و نام برند را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نمونه‌ای از رفتار این شرکت با مشتریان که در هر برند تجاری مهم ترین سرمایه آن به شمار می رود، درپی می آید: چندسال پیش بود که مانند بسیاری از ایرانیان که درخانه خویش مجموعه ای ازکالای خانگی آلمانی، ایرانی و کره ای و چینی را دارند، جاروبرقی مدل. VI-3870HTS در نمایندگی ال جی نظرم را جلب کرد که با مکش بسیار قوی،گوی فلزی را به هوا می برد. پانل هدایت و تنظیم این مدل برروی دسته قرار داشت و پس از مدت کوتاهی استفاده، بی هیچ استفاده نادرستی خراب شد! قاعدتا با توجه به گارانتی موضوع به شرکت منعکس گردید و متاسفانه آگاه شدم بسیاری از مشتریانی که این مدل را خریده‌اند به سبب مشکل مشابه درتولید، امکان استفاده از این دستگاه چند میلیونی را ندارند وشرکت نیز پاسخ گوی جبران خسارت یا تحویل مدل دیگری نیست.

حال این پرسش مطرح است که آیا مسوولین تجاری شرکت LG در سئول و تهران، سفیر محترم کره جنوبی در تهران، وزارت صمت، اتحادیه صنف لوازم خانگی، اداره کل تعزیرات تهران، اتاق بازرگانی، صنایع ،معادن و کشاورزی ایران و مانند آن ها در دفاع از مشتری ایرانی، واکنشی دارند؟

این قلم به حرمت بسیاری از محصولات خوب این برند جهانی، منتظر رویکرد مسوولان و پیش از همه شرکت در این زمینه است و از طرح موضوع در خبر بیست و سی ودیگر رسانه‌ها خودداری می‌نماید.

توجه: مطلب مندرج صرفا دیدگاه نویسنده است و رسانه پرسون در قبال آن هیچ موضعی ندارد.

372740