رییس کل دادگستری استان قزوین:

موفقیت‌های امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن روحیه بسیجی می باشد

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: اگر تقوای الهی در جامعه وجود داشته باشد انسان‌ها در جامعه دچار مشکلات نمی‌شوند.
تصویر موفقیت‌های امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن روحیه بسیجی می باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی شعبانی در نشست شورای راهبردی و هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و شناخته شدن آن به عنوان یک ابرقدرت در دنیا به واسطه داشتن روحیه بسیجی در میان مردم و مسوولان شکل گرفته است.رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تفکر بسیجی امروز در جهان اسلام گسترش یافته و کشورهای مختلفی به دنبال الگوگیری از این تفکر هستند.

وی افزود: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و شناخته شدن آن به عنوان یک ابرقدرت در دنیا به واسطه داشتن روحیه بسیجی در میان مردم و مسوولان شکل گرفته است.

مقام ارشد قضایی استان گفت: بسیج با شروع مبارزات انقلاب اسلامی تا امروز در برهه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اوج صلابت و اقتدار خودش را به دوستان و دشمنان این مرز و بوم نمایان ساخته است و امروز نیز به کمک دستگاه قضایی آمده و بی گمان کلید حل مشکلاتی از قبیل آسیب‌های اجتماعی این است که فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بر اهمیت هوشمندسازی دستگاه قضایی تاکید کرد و گفت: هوشمندسازی از ارکان اصلی سند تحول دستگاه قضایی به شمار می‌رود. تحقق این امر و توسعه سامانه های برخط موجب کاهش مراجعات حضوری مردم، افزایش سرعت، کاهش اطاله دادرسی و کمک به همکاران قضایی خواهد بود.

در پایان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از بسیجیان استان تقدیر به عمل آمد.

372253