بازدید رییس هیأت مدیره پست بانک از شعبه مرودشت فارس

طهمورث الیاسی بختیاری رییس هیأت مدیره پست بانک ایران در سفر یک روزه به استان فارس به اتفاق هیأت همراه از شعبه مرودشت بازدید کرد و در حین بازدید و گفتگو با همکاران، وضعیت منابع، مصارف، میزان پرونده‌های تسهیلاتی، نسبت مطالبات شعبه را مورد بررسی و ارزیابی قرارداد و بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های باجه‌های بانکی روستایی تأکید کرد.
تصویر بازدید رییس هیأت مدیره پست بانک از شعبه مرودشت فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، طهمورث الیاسی بختیاری رییس هیأت مدیره از آراستگی وضعیت شعبه و انسجام و نظم و ترتیب پرونده‌های اعتباری و تسهیلاتی و همچنین نحوه بایگانی شعبه مرودشت قدردانی کرد.

همچنین الیاسی پس از بازدید از شعبه مروردشت در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان فارس اظهار داشت: با بیان اینکه رشد و توسعه ای پایدار باقی می ماند که با رعایت الزامات قانونی و ظرفیت های موجود تحقق پیدا کند، گفت: در مورد پست بانک ایران و در استان فارس این توسعه پایدار وجود دارد و به طور قطع ادامه دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسئله برندینگ جز اولویت های بانک است، ادامه داد: با رعایت استاندارد های لازم به زودی برنامه برندینگ بانک ابلاغ می شود.

رییس هیات مدیره بانک با تاکید بر اینکه به همان اندازه که تجهیز منابع مهم است، تخصیص و مصرف منابع نیز اهمیت دارد، اظهار کرد: حضور در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمت به مردم این مناطق یک فرصت است و باید به بهترین شکل ممکن در این مناطق خدمات بانکی را ارائه دهیم.

371907