وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است

مرجع تقلید شیعیان گفت: وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است و یکی از اقدامات بسیج باید ورود به این حوزه ها با تمام توان باشد.
تصویر وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اوضاع کنونی منطقه و جهان افزود: باید در مقابل دنیا هوشیار و بیدار باشیم، بسیج در شرایط حاکم بر منطقه و جهان باید به درستی نسبت به حقوق و وظایف خود آشنا باشد. چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند.

آیت الله نوری همدانی گفت: وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است و یکی از اقدامات بسیج باید ورود به این حوزه ها با تمام توان باشد.

مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت نقش امر به معروف و جهاد در حفظ اسلام گفت: بسیج شجره طیبه ای است که با درایت امام راحل غرس شده است و رسالت این نهاد مردمی بسیار مهم است و امروز شاهد ثمرات این شجره طیبه هستیم که( أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا) تمام این تعبیرات درباره بسیج مستضعفین است.

وی با بیان اینکه هدف امام راحل از تاسیس بسیج، حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی بود، اظهار کرد: بسیج مستضعفین؛ یعنی ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و دشمنان دین و بحمدالله امروز اقدامات شما در مقابل استکبار منحصر به ایران نیست و نگاه کل مستضعفان عالم به شما بسیجیان است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اوضاع کنونی منطقه و جهان افزود: باید در مقابل دنیا هوشیار و بیدار باشیم، بسیج در شرایط حاکم بر منطقه و جهان باید به درستی نسبت به حقوق و وظایف خود آشنا باشد. امروز ببنید در کشور یمن، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق چه خبر است؟ آمریکا نقشه می کشد، عربستان پول می دهد و اسرائیل اجرا کننده است، باید در مقابل استکبار بیدار و بصیر بود. چندی پیش عده ای فکر می کردند روی کار آمدن طالبان به نفع ایران است اما امروز مشخص شده که آنها به دنبال شیعه کشی هستند و حقوق اقوام و مذاهب را محترم نمی شمارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی موجود در کشور گفت: متاسفانه وضعیت معیشت مردم بسیار ناراحت کننده است لذا یکی از اقدامات بسیج توجه به مباحث سازندگی و توسعه کشور است که باید بسیج در این حوزه ها با تمام توان ورود کند تا بخشی از انتظارات مردمی برآورده شود.

منبع: انتخاب

371567