بررسی ضرورت اصلاح ساختار بودجه در جلسه شورای هماهنگی مجلس با حضور قالیباف

جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی پیرامون آسیب‌شناسی اجرای قانون بودجه ۱۴۰۰ با هدف اصلاح ساختار بودجه‌ریزی در کشور برگزار شد.
تصویر بررسی ضرورت اصلاح ساختار بودجه در جلسه شورای هماهنگی مجلس با حضور قالیباف

به گزارش سایت خبری پرسون، جلسه شورای هماهنگی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اعضای هیئت رئیسه، روسای کمیسیون‌ها، رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس دیوان محاسبات پیرامون آسیب شناسی اجرای قانون بودجه ۱۴۰۰ با هدف اصلاح ساختار بودجه‌ریزی در کشور برگزار شد.

در این جلسه مهرداد بذرباش، رئیس دیوان محاسبات گزارشی از رصد آنلاین اجرای قانون بودجه سال جاری ارائه کرد و تعدادی از روسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای هیئت رئیسه مجلس به بیان دیدگاه‌های خود درباره شیوه بودجه‌ریزی و اصلاحات ضروری در این بخش پرداختند.

محمدباقر قالیباف نیز در این نشست با اشاره به موضوعاتی که باید تا قبل از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد رسیدگی قرار گیرد، به برخی نابسامانی‌ها در اجرای قانون بودجه اشاره و با تاکید بر لزوم اصلاح ساختار بودجه، گفت: جلسات روزهای سه شنبه مجلس به اقدامات نظارتی مجلس اختصاص دارد و لازم است در حوزه مسائل اساسی که در دستور کار نظارتی مجلس قرار دارد، گزارش‌های دقیق با پرهیز از کلی گویی تهیه شود تا این وظیفه با دقت انجام شود.

منبع :مهر

371041