درخواست عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران از صداو سیما؛

جلسات کمیسیون را به صورت زنده از رسانه ملی پخش کنید

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی گفت: از صداوسیما می‌خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آئین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، نسبت به پوشش مستقیم جلسات این کمیسیون اقدام کند.
تصویر جلسات کمیسیون را به صورت زنده از رسانه ملی پخش کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا نوری قزلجه عضو کمیسیون کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی درباره روند برگزاری جلسات این کمیسیون و همچنین پخش زنده جلسات، اظهار داشت: جلسات کمیسیون از ابتدای آغاز به کار به صورت دو نوبت برگزار می‌شود. طی چند جلسه ابتدایی ترکیب هیات رئیسه انتخاب و بعد آیین نامه داخلی کمیسیون به تصویب اعضاء رسید.

نوری قزلجه ادامه داد: در رابطه با پخش زنده جلسات کمیسیون از صداوسیما می‌خواهیم که براساس ظرفیت ایجاد شده در آئین نامه داخلی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، نسبت به پوشش مستقیم جلسات این کمیسیون اقدام کند.

عضو کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مورد بحث و حساسیتی که جامعه نسبت به آن دارد، پخش زنده جلسات کمیسیون یک مطالبه ملی است و به عقیده من خوب است که صداوسیما نسبت به پخش زنده آن از طریق یکی از شبکه های سراسری رادیویی یا تلویزیونی اقدام کند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خاطرنشان کرد: البته این جلسات اکنون از طریق یک شبکه اینترنتی و یکی از صفحات مجازی خبرگزاری مجلس پخش می‌شود اما پخش آن از رسانه ملی توسط صداوسیما خواست عموم مردم است.

منبع : فارس

370917