تولد نیما یوشیج سوژه «ماجرا» شد

برنامه مستند «ماجرا» روز جمعه به مناسبت تولد نیما یوشیج پدر شعر نو با موضوع شعر نیمایی راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.
تصویر تولد نیما یوشیج سوژه «ماجرا» شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «ماجرا» عنوان یکی از برنامه‌های جدید رادیو صبا است که در قالب مستند گزارشی به بررسی دلایل شهرت افراد و ماجراهای معروف می‌پردازد.

در این برنامه لیلا علاقمند به عنوان گزارشگر با طرح یک سوال به ماجراجویی می پردازد و گزارشی مستند از علت معروف شدن ماجرا تقدیم مخاطبان می‌کند.

انسیه شمس اللهی تهیه کننده مستند «ماجرا» درباره این برنامه گفت: روز جمعه ۲۱ آبان به مناسبت سالروز تولد نیما یوشیج به سراغ شعر نو می رویم و در گزارش‌های مردمی درباره شعر نو با مخاطبان گفتگو و از آنها سوال می‌شود که رابطه شما با شعر نو چگونه است؟ شعر نو به خاطر دارید؟ در نهایت به نیما یوشیج پدر شعر نو می‌رسیم و در این رابطه با یک شاعر و نویسنده معاصربه نام عبدالعلی عظیمی که به گردآوری مهمترین آثار نیما یوشیج پرداخته است گفتگو می شود.

تهیه کننده این برنامه افزود: در این برنامه لیلا علاقمند بیشترین وقت برای تهیه این گزارش‌های مستند می‌گذارد و با شور و شوق به سراغ سوژه‌های انتخاب شده می‌رود و با آنها به گفتگو می‌پردازد و جویای نظر مردم در باره موضوع برنامه می‌شود. علاقه‌مندان به شعر و مستند روز جمعه ساعت ۱۴:۳۰ می‌توانند شنونده این برنامه باشند.

370374