در نشست اعضای کمیسیون صنایع و معادن و وزیر دفاع مطرح شد؛

اعلام آمادگی وزارت دفاع جهت همکاری صنعتی با بخش‌­های دولتی و خصوصی

وزیر دفاع گفت: بسترهای موجود در وزارت دفاع امکان حمایت از تولید اقلام اساسی مورد نیاز مردم را فراهم می‌کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فناوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.
تصویر اعلام آمادگی وزارت دفاع جهت همکاری صنعتی با بخش‌­های دولتی و خصوصی

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رؤسای سازمانهای عقیدتی سیاسی ، حفاظت اطلاعات و همچنین مدیران عامل سازمانهای وزارت دفاع در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.

امیر آشتیانی در این نشست با تأکید بر انتقال تجارب صنعت دفاعی به حوزههای غیر نظامی در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور گفت: طی این سال‌ها وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با استفاده از سرریز دانش و فناوری‌های دفاعی به بخش‌های غیر نظامی و بویژه بخش خصوصی کمک‌های شایانی را به توسعه صنعت کشور همانند صنایع هوایی، دریایی، خودروسازی، خواهد کرد.

وی افزود: بسترهای موجود در وزارت دفاع اعم صنعت و و فن آوری امکان حمایت از تولید اقلام و محصولاتی که نیاز اساسی مردم است را فراهم می کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فن آوری با بخش های دولتی و خصوصی هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به مسئله اقتصاد مولد و درون زا به عنوان یکی از اولویت های اصلی، گفت: حمایت و تعامل مجلس شورای اسلامی با وزارت دفاع، قطعا در پیشبرد اهداف دفاعی اقتصادی و ملی کشور، مؤثر خواهد بود.

منبع : مهر

370084