با حکم وزیر دفاع صورت گرفت:

انتصاب مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حکمی امیر مسعود باقری را به عنوان مدیر بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب کرد.
تصویر انتصاب مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع

به گزارش سایت خبری پرسون، طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع امیر «مسعود باقری» به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع معرفی شد.

امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام شده در بنیاد تعاون وزارت دفاع، سید مهدی نامجوی مدیر عامل سابق بنیاد تعاون را نمونه یک مدیر جهادی و انقلابی دانست و گفت: اجرای مدل مشارکت با بخش خصوصی و ثبت رکورد اجرای پروژه های سنگین در سطح نیروهای مسلح، درآمد پایدار در بنیاد تعاون ، شفاف سازی و عدالت محوری با استفاده از سامانه های نرم افزاری ،ساخت واحد های مسکونی برای کارکنان فاقدمسکن و ارتقای کیفیت زیستی در مجموعه شهرک‌های سازمانی نمونه ای از اقدامات بارزی است که در این مدت کوتاه توسط ایشان به انجام رسیده و در حال پیگیری می باشد.

وی توسعه نیروی انسانی در بنیاد تعاون، جانشین پروری و جذب و شناسایی نیروهای کارآمد را از دیگر آثار ارزشمند این مدیرموفق برشمرد و تصریح کرد : رشد و توسعه عملکرد سازمانی در حوزه عمرانی، تنها بخش کوچکی از یک مسیر تحولی است که طی این چندسال در بنیاد تعاون شکل گرفته شده است.

امیر شعبانیان در این مراسم ضمن اهداء لوح تقدیر به سید مهدی نامجو، امیر مسعود باقری به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع معرفی کرد.

منبع : مهر

376074