زنجیره ارتباطی قوی با ارزیاب‌های بین‌المللی در حوزه بیمه کشتی

مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تجارت‌ نو با اعلام این که نسبت خسارت بیمه کشتی در این شرکت کمتر از متوسط صنعت است ، تحقق این مهم را ناشی از مدیریت و انتخاب صحیح ریسک و نیز توجه به فاکتورهای اساسی از جمله مدیریت فنی کشتی‌ها در زمان صدور بیمه‌نامه‌ها دانست.
تصویر زنجیره ارتباطی قوی با ارزیاب‌های بین‌المللی در حوزه بیمه کشتی

به گزارش سایت خبری پرسون، پرگل پناهی مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تجارت‌نو با بیان این که افزایش تحریم‌ها در کنار شیوع بیماری کرونا، ترددهای دریایی را به شدت کاهش داده است، اظهار کرد: با این حال ترددهای تجاری همچنان برقرار است و بیمه تجارت‌ نو نیز در حوزه صدور بیمه نامه کشتی های مرتبط با حوزه صادرات و واردات بسیار خوب عمل کرده است.

او با اشاره به الزام سازمان بنادر و دیانوردی برای خرید پوشش بیمه مسئولیت توسط کشتی های خارجی ورودی به کشور گفت: تنها چند شرکت محدود توانسته اند مجوز صدور این بیمه‌ نامه را دریافت کنند که یکی از آنها شرکت بیمه تجارت‌ نو است.

وی به لزوم داشتن تخصص کافی و نیروی فنی توانمند برای ارزیابی، صدور و پرداخت خسارت در بیمه‌های کشتی اشاره کرد و با بیان این که بیمه تجارت‌ نو در این حوزه بسیار فعال است، خاطرنشان کرد: رسیدگی خسارت و یا صدور انواع گواهینامه برای کشتی‌ها «به لحظه» است و کوچکترین تاخیری می تواند نتایج زیان بار زیادی به همراه داشته باشد که خوشبختانه زیرساخت های قوی موجود در شرکت بیمه تجارت‌نو، شرایط مطلوبی را برای بیمه شدگان فراهم کرده است.

او «زنجیره ارتباطی قوی بین شرکت بیمه تجارت‌ نو و ارزیاب‌های بین المللی» را برگ برنده این شرکت در حوزه بیمه کشتی خواند و با بیان این که اکنون حدود 10 درصد کل پرتفوی شرکت به بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما اختصاص دارد، اظهار کرد: در شش ماه اول سال‌جاری، رتبه یک حق بیمه تولیدی رشته کشتی به بیمه تجارت‌ نو اختصاص داشت که عددی معادل 4.5 برابر متوسط صنعت بیمه بود.

مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تجارت‌نو همچنین تاکید کرد که این شرکت تا 90 درصد هر بیمه نامه کشتی را تحت پوشش بیمه اتکایی قرار می دهد و از این رو توانسته است به خوبی خسارت های این بخش را مدیریت کند.

370008

سازمان آگهی های پرسون