مدیر کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:

بازگشایی بیش از یک هزار و ۴۴۴ مدرسه در استان فارس


 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا و نیز دستورالعمل رئیس‌جمهور کشورمان، مبنی بر بازگشایی مدارس، یک هزار و 444 مدرسه در قالب پروتکل 06 مجوز بازگشائی در استان فارس دریافت کرده‌اند.
تصویر بازگشایی بیش از یک هزار و ۴۴۴ مدرسه در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرهاد اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، داشتن تهویه در کلاس‌ها و دیگر موارد بهداشتی، اجازه بازگشایی داده می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس سال تحصیلی متوسطه دوم از ١٥ آبان آغاز گردید و در این راستا هرچند با کاهش کیفیت آموزشی روبه‌رو بوده و دانش آموزان به‌ شدت خواستار حضور در مدارس هستند.

اسماعیلی افزود: بازگشایی مدارس متوسطه اول و ابتدایی از ابتدای آذرماه در دستور کار قرارگرفته و هیچ گونه ارتباطی با رنگ‌بندی مدارس نداشته و در دنیا نیز سابقه بازگشایی مدارس به واکسیناسیون ارتباطی ندارد و در این مورد بیش از ٨٠ درصد از دانش آموزان بالای ١٢ سال استان فارس تاکنون واکسینه شده‌اند.

وی تصریح کرد: در مدت 2 روز گذشته تاکنون ٦٦٤ مدرسه متوسطه و افزون بر ٧٨٠ مدارس ابتدایی در فارس مجوز بازگشایی دریافت کرده و بیش از ٨ هزار مدرسه نیز در استان فارس مشغول فعالیت آموزشی و تحصیلی هستند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس بیان داشت: بیش از ٥٠ درصد مدارس استان ابتدایی و ٢٥ درصد غیرانتفاعی هستند و با رعایت پروتکل بهداشتی و دستورالعمل ارائه شده ، روند آموزشی، تربیتی و تحصیلی در استان فارس بار دیگر در جایگاه واقعی خودش قرار گیرد.

369675