جوکار با اشاره به تلاش آمریکا برای سرقت نفتکش ایرانی؛

دوران این بزن در رو ها تمام شده است/ این اقدام آمریکا بی پاسخ نمی ماند!

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: آمریکا باید بداند دوران بزن در رو تمام شده است و جوانان ایران اجازه راهزنی دریایی و سرقت اموال ملت را به آنها نخواهند داد.
تصویر دوران این بزن در رو ها تمام شده است/ این اقدام آمریکا بی پاسخ نمی ماند!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش آمریکا برای سرقت نفتکش ایرانی گفت: آمریکا باید بداند دوران بزن در رو تمام شده است و جوانان ایرانی اجازه راهزنی دریایی و سرقت اموال ملت را به آنها نخواهند داد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات سلطه‌طلبانه آمریکا در خلیج فارس بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: جمهوری اسلامی از اقدامات آمریکا در خلیج فارس چشم پوشی نمی‌کند و به شدت با دزدی‌های بین المللی برخورد خواهد کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها با بیان اینکه برخورد اخیر نیروی دریایی سپاه با سرقت دریایی آمریکا نشان‌دهنده اقتدار نیروهای مسلح است گفت: ایران اسلامی در برابر این زیاده‌خواهی‌ها سکوت نمی‌کند و به شدت با سلطه‌طلبی آمریکا در منطقه برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: حضور آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان موجب ناامنی منطقه می‌شود. امنیت دریاهای منطقه باید توسط کشورهای منطقه تأمین شود.

جوکار با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی اجازه راهزنی در خلیج فارس و دریای عمان را نخواهد داد افزود: نیروهای مسلح بارها به آمریکا ثابت کرده‌اند که اجازه سلطه‌طلبی این کشور در مرزهای دریایی ایران را نخواهند داد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها اظهار داشت: زمانی که نهادهای بین المللی کارآمدی خود را از دست می‌دهند قدرت‌های فرامنطقه تلاش می‌کنند قانون‌گذاری کرده و قوانین مورد نظرشان را در منطقه اجرایی کنند.

جوکار گفت: آمریکا طی سال‌های اخیر متوجه شد که تحریم‌ها کارآمدی خود را از دست داده است لذا در صدد اعمال و اجرای تحریم‌های جدید برآمده اما ایالات متحده باید بداند نمی‌تواند در منطقه خلیج فارس و دریای عمان ماجراجویی کند.

منبع : مهر

369134