نجابت در تذکر شفاهی:

دولت مراقب باشد، در بودجه 1401 در بر همان پاشنه قبلی نچرخد!/ انتظار معجزه یک شبه نداریم!

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه انتظار معجزه یک شبه و یک ماهه در موضوع بورس نداریم گفت: اعلام برنامه‌ها و تصمیم‌گیری ها در خصوص بورس زمینه ای می شود که مردم تصمیم درست بگیرند.
تصویر دولت مراقب باشد، در بودجه 1401 در بر همان پاشنه قبلی نچرخد!/ انتظار معجزه یک شبه نداریم!

به گزارش سایت خبری پرسون، روح‌اله نجابت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: از همه زحماتی که دولت می‌کشد تشکر می‌کنم و از دولت می‌خواهم در تصمیمات شجاعانه تسریع کنید. با توجه به مجلس انقلابی، دولت مردمی تصمیمات شجاعانه بگیرد و مجلس از این تصمیمات حمایت می‌کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کارگران را دریابید، مناطق محروم را دریابید، در حذف ارز 4200 تومانی تسریع کنید، عدالت در پرداخت یارانه‌ها را مد نظر قرار دهید، همان طور که مجلس مجوزهای کسب و کار را تسهیل کرد، بر اجرایی شدن مقررات‌زدایی تسریع کنید.

وی تأکید کرد: انتظار ما این است که در نظام حقوق و دستمزد عادلانه رفتار شود و پلکانی – کاهشی شود. کسانی که حقوق بیشتر می‌گیرند افزایش حقوق کمتری داشته باشند.

نجابت با اشاره به بودجه سال 1401 مطرح کرد: در بودجه 1401 انتظار ما این است که در بر همان پاشنه قبلی نچرخد، در موضوع بورس حرف مردم و انتظار ما این است که با مردم گفت‌وگو کنیم، انتظار معجزه یک شبه و یک ماهه در این موضوع نداریم اما صحبت با مردم و اعلام برنامه‌ها به تصمیم‌گیری در بورس کمک می‌کند و مردم می‌توانند درست تصمیم‌گیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان فارس مطرح کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم اما انتظار داریم مصوبات سفر تا آخرین مرحله پیگیری شود به ویژه روستاها و مناطق محروم استان فارس نیاز به توجه دارند، وضعیت روستاهای اطراف شیراز مانند قره‌باغ، دهستان‌های بیدزرد، کبودرک، ارژن، کوهمره نیاز به توجه بیشتری دارند و از وزرا و مسئئولان انتظار رسیدگی داریم.

منبع : مهر

368877