صباغیان در تذکری درباره عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ؛

گزارش کمیسیون بهداشت یکجانبه بود/ مشکل فقط سفرها بود؟ پس مراسم های مذهبی جه شد؟!

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس به بیان انتقاداتی درباره گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت.
تصویر گزارش کمیسیون بهداشت یکجانبه بود/ مشکل فقط سفرها بود؟ پس مراسم های مذهبی جه شد؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی و در تذکری به گزارش کمیسیون بهداشت درباره عملکرد حسن روحانی در ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: گزارش کمیسیون بهداشت خوب بود و لازم است کوتاهی‌ها و ضعف‌ها در نحوه مقابله با کرونا را بیشتر بررسی کنیم. ولی بیشتر ما روی بحث سفر‌ها تمرکز کرده ایم.البته این درست است که نیاز بود بر سفر‌ها نظارت شود.

وی در ادامه بیان کرد: ولی ما مراسم‌های مذهبی هم داشتیم که شیوه نامه‌های بهداشتی در آن‌ها رعایت نمی‌شد. در مشهد و به خصوص در حرم مطهر امام رضا (ع) همین الان جای سوزن انداختن نیست. چرا به این مسائل دقت نمی‌شود؟

صباغیان افزود: چرا کمیسیون بهداشت همه این کوتاهی‌ها را بیان نکرده است. گزارش کمیسیون یک جانبه بوده و همه مسائل را ندیده است؛ بنابراین در صورتی که مجلس در مورد رئیس جمهور یا هر یک از وزرا رای به وارد بودن گزارش بدهد طرح استیضاح در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: الان سوم و چهارمین بار است که گزارش عملکرد رئیس جمهور مطرح می‌شود الان مجلس باید بر علیه رئیس جمهور سابق ولو اینکه رئیس جمهور نیست اقدام کند.

صباغیان خاطر نشان کرد: درباره واکسیناسیون کرونا دو نگاه در کشور وجود دارد. یک نگاه که کارشناسان هم تائید می‌کنند باید واکسیناسیون انجام شود، خوب است، ولی برخی از مردم مخالف واکسیناسیون هستند و باید این مسئله برای مردم شفاف بیان شود.

منبع : خبرنگاران جوان

368781