توزیع ۵۰ بسته بهداشتی خانوار در استان سمنان

نماینده استانی موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس گفت: بهداشت عمومی مترادف با سلامت عمومی است و این امر به معنای تأمین رفاه جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی است.
تصویر توزیع ۵۰ بسته بهداشتی خانوار در استان سمنان

سیدمحمدصادق سیادت در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی سایت خبری پرسون با اشاره بر لزوم توجه به حوزه سلامت بیان کرد: بهداشت فردی متشکل از روش‌ها و اصولی برای پیشگیری از بروز انواع بیماری‌ها و پاکیزه نگه‌داشتن اعضای بدن است. ساده‌ترین کار‌ها مانند شست‌وشوی دست‌ها یا کل بدن، پاکیزگی مو و ناخن و همچنین رعایت اصول پاکیزگی لباس و پوشش‌های فردی می‌تواند سلامت یک فرد را تا حدود بسیار زیادی تأمین کند.

او ادامه داد: ضمن اینکه شستن دست‌ها یکی از مهم‌ترین شیوه‌های رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از انتقال بیماری‌های واگیردار است در کنار بهداشت فردی، بهداشت عمومی نیز باید رعایت شود تا سلامت جامعه حفظ شود. بهداشت عمومی مترادف با سلامت عمومی است و این امر به معنای تأمین رفاه جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی است.

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس گفت: به طور کلی بهداشت کلید در‌های آینده برای پیشرفت اجتماعی است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی است.

او افزود: از این رو موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس تصمیم گرفت تا به خانواده‌های کم برخوردار استان سمنان تعداد ۵۰ بسته بهداشتی خانواده شامل حوله، لباس زیر، شامپو، مسواک، خمیر دندان، ناخن گیر، ضدعفونی کننده، ماسک، مایع دستشویی، صابون و... توزیع نماید.

سیادت در پایان خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در شهرستان‌های سمنان، سرخه، مهدیشهر و گرمسار توزیع شد. امیدواریم با یاری خدا و خیرین گرامی به زودی در شهرستان‌های دیگر استان نیز این وظیفه اجتماعی را بتوانیم به انجام برسانیم.

368733