رنگ های مناسب لباس برای فصل سرد

در فصل زمستان پالتوی زمستانی پوشش اصلی افراد می‌باشد. در این فصل اصولا افراد برای گرفتن حس گرما از رنگ‌های تیره در پارچه پالتوی زمستانی خود استفاده می‌کنند و رنگ مشکی، قهوه‌ای تیره، خاکستری و آبی خاکستری از رنگ‌های غالب لباس در ایام سرد سال است.
تصویر رنگ های مناسب لباس برای فصل سرد

یکی از عادت های بدی که خیلی از ما داریم این است که با آمدن فصل زمستان مثل هر سال می رویم سراغ همه رنگ های تکراری سال قبل. در حالی که رنگ های زیادی را می شود در این فصل زیبا استفاده کرد. با دقت در انتخاب رنگ به تیپ سال جدیدتان روح دهید.

قرمز گل سرخی

این رنگ که رنگ گل سرخی مشهور به American Beauty است ، برای همه تن رنگ پوستی مناسب است و یک رنگ زیبای لطیف است. این رنگ با مشکی و سفید نیز به خوبی ست می شود.

5029-paris-red-680

این رنگ انتخاب خوبی برای خانم های شیک پوش است و آقایان نیز می توانند کراوات یا پیراهنی از این مایه رنگ را بپوشند. بسیاری از صاحبنظران و طراحان رنگ قرمز گل سرخی و زیتونی گرم را از بهترین رنگ های این فصل می دانند.

رنگ خردلی

رنگ خردلی گرم است و و آرامش خوبی را از خود ساطع می‌کند اگر به دنبال این هستید که بر روی دیگران تاثیر گذار باشید این رنگ را در پوشش خود به کار ببرید.

زردعسلی

زرد عسلی رنگ گرمی است. این رنگ بسیار ایده آلی برای پاییز و زمستان است و به خوبی با ارغوانی و زیتونی گرم که شرح داده شد ست می شود.

yellow

صورتی

این رنگ صورتی نیز از رنگ های ملیح و دوست داشتنی خانواده صورتی است . این رنگ با رنگ گل سرخ آمریکایی بسیار زیباست. برای پیراهن های زنانه و مردانه مناسب است . این رنگ در لوازم آرایشی و زیبایی این فصل تاثیر زیادی دارد.

FFBAD2

قرمز و نارنجی

قرمز و نارنجی از رنگ های گرمی هستند که طراحان لباس برای لباس های پاییزه پیشنهاد می کنند. قرمز و نارنجی جزء رنگ های فصل زمستان هستند که با پوشیدن آن حس خوشایندی را به آدم می دهند. چرا که همرنگ برگ های پاییزی هستند و حال و هوای پاییزی دارند. رنگ قرمز فوق العاده جذاب است و با رنگ های مشکی و سرمه ای ست می شود، در فصل پاییز می توانید با یک مانتو پاییزه یا یک پلیور قرمز یا نارنجی رنگ حسابی خوشتیپ و جذاب شوید.

قرمز تند برای افرادی که دارای پوست سفید و روشن هستند مناسب تر است.

افرادی که دارای پوست کمی تیره یا گندمی هستند توصیه می شود از قرمزهایی که نه خیلی تند و نه خیلی تیره هستند استفاده کنند. در واقع طیفی بین قرمز تیره و روشن برای آن ها مناسب تر است.

افرادی که پوستی تیره دارند رنگ قرمز جیگری مناسب ترین رنگ برای آنها از بین طیف رنگ های قرمز می باشد.

ترکیب رنگ های فصل های سرد,ترکیب رنگ های قرمز و نارنجی

آبی سرامیکی

آبی بسیار زیبایی ست. پنتون درباره‌ی این رنگ می گوید که از آبی دریایی با طراوت تر است و جز آبی های اسرارآمیزی است که با رنگ های آبی دیگر به خوبی ست می شود.

این رنگ آبی برای لباس های جین و کتان و جیر بسیار مناسب است. اگر فکر می کنید این رنگ به تن پوست شما متناسب نیست این رنگ را برای اکسسوری مثل کیف، کفش، روسری یا کراوات انتخاب کنید.

صورتی، کرم، خاکستری و بعضی سبزها نیز با این رنگ ست می شوند.در ضمن رنگ داغ این فصل یعنی زیتونی گرم یا سبز لیمویی هم با این آبی خیلی شیک است.

سبز زیتونی

کافی است یک بار از این رنگ در لباس های خود استفاده کنید تا متوجه شوید این رنگ تا چه اندازه با پوشش شما و فصل های سرد سازگار است. این رنگ در بسیاری از مجموعه های پاییز و زمستان طراحان مشهور استفاده شده است و می توان آن را به راحتی با زردها، سبزها، قهوه ای ها و ارغوانی و مشکی ست کرد.

یشمی و زمردی دو تناژ نزدیک به هم و از زیرمجموعه رنگ سبز هستند. این رنگ ها نماینده اشرافی، استطاعت مالی و قدرتمندی هستند. گاهی اوقات این رنگ مورد استفاده آقایانی قرار می گیرد که سعی دارند روی بقیه نفوذ پیدا کنند. در صورتی که زمردی با طلایی ترکیب شود، تاثیرگذاری آن دو چندان خواهد شد.

پوشیدن این رنگ ها بیشتر در فصل های سرد سال می باشد.

طیف رنگ سبز مناسب زمستان,ترکیب رنگ های فصل های سرد

بنفش

طیف رنگ های بنفش طرفداران زیادی در پاییز پیدا کرده است. برای افرادی که پوست و موهای روشن دارند علاوه بر مشکی بنفش نیز جذابیت خاصی دارد. بنفش با خاکستری به خوبی ست می شود.

بنفش مخملی رنگی است که با ته رنگ سرخابی بیشتر مورد پسند خانم های مشکل پسند قرار گرفته است. این رنگ از تیرگی کمتری نسبت به بنفش برخوردار است.

رنگ بنفش مناسب زمستان,ترکیب رنگ های فصل های سرد

رنگ‌های پیشنهادی برای پارچه پالتوی زمستانی درهفته مد لندن

  • رنگ قرمز مایل به زرد گرم (RGB : 205 33 42): رنگی زنده و آشکار و قدرتمند. این رنگ، رنگی است که در پاییز و زمستان لندن، چشم‌نوازی می‌کند.
  • رنگ صورتی که کمی رنگ زرد دارد (RGB : 239 218 221): رنگی است که ملایمت و مهربانی را القا می‌کند.
  • رنگ قهوه‌ای قرمز (RGB : 204 153 118): حس راحتی و گرمی را در پاییز و زمستان به افراد می‌دهد.
  • رنگ آبی کم‌رنگ(RGB : 146 181 217): این رنگ وحدت و لطافت صلح را القا می‌کند.
  • رنگ یاس بنفش سلطنتی (RGB : 119 77 142): رنگ بنفش دلربا و جذاب است که با نمایی فاخر و رویایی به رنگ‌های دیگر پیوند می‌خورد.
  • رنگ قهوه‌ای سبز (RGB : 124 101 76): این رنگ حس زمین و ریشه‌دار بودن را القا می‌کند.
  • رنگ سرمه‌ای نیروی دریایی (RGB : 34 58 94): این هم همان رنگ در هفته‌ی شو نیویورک می‌باشد.
  • رنگ مسی قهوه‌ای (RGB : 226 140 97): این رنگ درخشنده و مشهور به رنگ پذیرنده‌ی گرما است.
  • رنگ زرد مایل به قهوه‌ای (RGB : 204 160 29): رنگی مرموز که حس تندی را القا می‌کند این رنگ زننده بعنوان رنگ فصل است.
  • رنگ زیتونی طلایی (RGB : 173 151 66): رنگی که حس پایداری و دوام را القا می‌کند.

368473