طاهری؛

تراکتور برای مهار «کوین یامگا» برنامه داشت

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: رودی ژستد تا حدودی برای مسئولان ورزشگاه آزادی ناشناخته بود و به همین دلیل برای ورود با مشکل مواجه شد.
تصویر تراکتور برای مهار «کوین یامگا» برنامه داشت

به گزارش سایت خبری پرسون، بیژن طاهری در خصوص مشکل ورود «رودی ژستد» مهاجم جدید استقلال به جایگاه ویژه در بازی استقلال با تراکتور به رادیو تهران گفت: ژستد تا حدودی برای مسئولان ورزشگاه آزادی ناشناخته بود و به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم ولی این مشکل خیلی زود برطرف شد.

وی درباره عدم گلزنی کوین یامگا مقابل تراکتور با وجود درخشش در هفته نخست لیگ برتر تصریح کرد: وقتی بازیکن جدید به یک لیگ می‌رود، در بازی اول ناشناخته است اما در بازی دوم مهار می‌شود. تراکتور برنامه خاصی روی این بازیکن گذاشته بود و تا حدودی موفق بودند ولی کادر فنی ما از یامگا راضی بود.

سرپرست استقلال همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال جذب یک بازیکن خارجی دیگر، گفت: کادر فنی هنوز چیزی در این مورد اعلام نکرده است.

طاهری با اشاره به تغییر محل تمرین استقلال تصریح کرد: دیگر به زمین مجموعه انقلاب نمی‌رویم چون چمن این ورزشگاه سفت بود. فعلاً در ورزشگاه آرارات تمرین می‌کنیم. مسئولان باشگاه در حال آماده سازی کمپ حجازی هستند و این کمپ در آینده در دسترس خواهد بود.

سرپرست استقلال در واکنش به خبر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: شنیدم دو تیم عربستانی هم حذف شده‌اند ولی هنوز چیز جدی به ما اعلام نکرده‌اند.

منبع: مهر

368463