خسرو حیدری؛

با انتخاب‌های هوشمندانه‌ سردارآجرلو استقلال به جایگاه خود بازمیگردد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امسال سال قهرمانی است و همه با هم با همبستگی و حمایت،به قهرمانی خواهیم رسید.
تصویر با انتخاب‌های هوشمندانه‌ سردارآجرلو استقلال به جایگاه خود بازمیگردد

به گزارش سایت خبری پرسون، خسرو حیدری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص انتصابش به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه گفت: خدا را شاکرم که بعد از گذشت دو سال دوری‌ام از باشگاه محبوبم، توانستم در قامتی جدید به خانه برگردم و ان‌شاءالله بتوانم با خدمت رسانی به تیم، ذره‌ای از دینم را به باشگاه که همانا به دست آمدن اعتبار و شخصیتم کنار شما هواداران عزیز بوده را بپردازم. خدارو شکر که در این دوره تیم شرایط مساعدی از همه لحاظ دارد، مدیریت قدرتمند سردارآجرلو ثبات را به تیم بازگرداندند و ایشان با انتخاب‌های هوشمندانه‌ای که دارند مطمئنا تیم را به جایگاه اصلی خود باز خواهند گرداند. فرهاد جزو سرمایه‌ها و اعتبار باشگاه است، آقای مدیر عامل با هوشمندی تمام سه سال آرامش را کنار فرهاد برای تیم به ارمغان آورده است.

او درباره قبول سمت جدیدش هم گفت: در سمت جدیدم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی خواهم کرد، ما یک خانواده هستیم. بزرگ و کوچک همه از یک جنس هستیم و یک هدف داریم و آن هم عشق به استقلال است.

این پیشکسوت استقلال اضافه کرد: کلاس‌ها و دوره‌های فنی فوتبال را گذرانده و کاملا انرژی کافی و انگیزه مضاعف را برای کمک به مجموعه دارم. فرهاد به عنوان مربی و بزرگ تیم تمام تصمیمات را خواهد گرفت و من در کنار مدیر عامل محترم تیم در صورت نیاز خواسته‌های مربی را برآورده خواهیم کرد. امسال سال قهرمانی است و همه با هم با همبستگی و حمایت هواداران به خواسته و جایگاه اصلی‌مان که مجموعه‌ای یک‌دست و بدون حواشی با تدبیر مدیری لایق است، به قهرمانی خواهیم رسید.

منبع: فارس

369214