رسوایان ذینفع/ پای نمایندگان و مسئولان دولت روحانی به پرونده تفحص از فولاد مبارکه باز شد!

نماینده اصفهان با اشاره به تداوم روند تحقیق و تفحص از عملکرد مجموعه فولاد مبارکه گفت: برخی نمایندگان مجلس و بعضی از مسئولان دولتی دوره‌های پیش اسنادی به دست آمده که در برخی مسائل مالی ذینفع بوده‌اند.
تصویر رسوایان ذینفع/ پای نمایندگان و مسئولان دولت روحانی به پرونده تفحص از فولاد مبارکه باز شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تداوم روند تحقیق و تفحص از عملکرد مجموعه فولاد مبارکه اظهار کرد: از برخی نمایندگان مجلس و بعضی از مسئولان دولتی دوره‌های پیش اسنادی به دست آمده که در برخی مسائل مالی ذینفع بوده‌اند.

وی با اشاره به برکناری عظیمیان از مدیریت مجموعه فولاد مبارکه در هفته‌های اخیر بیان کرد: عظیمیان مدیری غیر قانونی بود و با تصمیم به‌جای وزیر صمت، عنصری متخصص، متعهد و جوان جایگزین شد. در زمان مدیریت قبلی، بسیاری از اطلاعات مورد نیازمان را در اختیارمان قرار نمی‌دادند یا اطلاعات نادرست به ما داده می‌شد. اکنون این روند اصلاح شده و اسناد و مدارک تخلفات عظیمیان به مرور به دست ما می‌رسد تا گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را ابتدا به کمیسیون صنایع و معادن و سپس به صحن علنی ارائه دهیم.

نماینده اصفهان در مجلس در مورد غیر قانونی بودن مدیریت عظیمیان توضیح داد: او بازنشسته بود؛ سازمان بازنشستگی کل کشور مهر ماه سال گذشته گزارشی برای رزم‌حسینی وزیر صمت، می‌فرستد و صریحاً اعلام می‌کند که حضور عظیمیان غیر قانونی است و باید عزل شود.

حجت الاسلام میرزایی یادآور شد که بسیاری از سرفصل‌ها و مدارک مورد نیاز در مورد مدیریت خرید و فروش و همچنین تولید و ساختارها به دست هیئت تحقیق و تفحص خواهد رسید.

منبع : خبرنگاران جوان

367608