جان باختن ۳ تن طی دو حادثه رانندگی در پایتخت

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ سه تن در پی وقوع دو حادثه رانندگی طی شبانه‌روز گذشته در تهران خبر داد.
تصویر جان باختن ۳ تن طی دو حادثه رانندگی در پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احساس مؤمنی در تشریح مهم‌ترین تصادفات ۲۴ ساعت اخیر در تهران گفت:‌ حوالی ساعت یک بامداد امروز یک دستگاه موتور سیکلت در حال حرکت در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص بود که ناگهان با قسمت عقب یک دستگاه کامیون میکسر برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور مأموران پلیس راهور و عوامل امدادی در محل حادثه تصریح کرد:‌ متأسفانه با حضور امدادگران در محل، مرگ راکب ۲۸ ساله موتورسیکلت تأیید شد و مأموران پلیس نیز علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی موتورسیکلت سوار اعلام کردند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین از مرگ دو تن در تصادف شدید سواری پژو۲۰۶ با گاردریل خبر داد و افزود:‌ این حادثه حوالی ساعت چهار بامداد روز گذشته رخ داد و درپی آن یک دستگاه سواری پژو۲۰۶ که در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آبشناسان بود در محدوده رمپ ورودی به بزرگراه شهید ستاری با جدول و گاردریل رفیوژ میانی برخورد کرد.

مومنی با بیان اینکه در این حادثه راننده و سرنشین سواری پژو ۲۰۶ در دم جان باختند، گفت: علت این تصادف نیز از سوی کارشناسان پلیس راهور ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شد.

منبع: ایسنا

367438