همراه سراهای جدید در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) ساخته می‌شود

سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) از ساخت و ساز همراه سراهای جدید از یکی دوماه قبل، خبر داد.

تصویر همراه سراهای جدید در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) ساخته می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدعلی دهقان، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره)، درخصوص افزایش ارجاع بیماران از اقصی نقاط کشور به بیمارستان امام‌خمینی (ره) تهران، گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) از دیرباز یکی از اصلی ترین مراکز ارجاع بیماران از سراسر کشور بوده و این افتخار را دارد که همواره ارائه کننده خدمت درمانی تخصصی به بیماران عزیز باشد و علت آن هم حضور اساتید برجسته و صاحب نام در این مجتمع بیمارستانی و همچنین وجود تجهیزات پیشرفته و اقدامات درمانی تخصصی است.

وی افزود: دلیل افزایش ارجاع بیماران نیز به همه گیری کووید ۱۹ ارتباط دارد که باعث دو برابر شدن میزان مراجعات شده است.

وی گفت: بیماران بستری شده از خدمات مختلف این مرکز استفاده می‌کنند که ممکن است گاها روند درمانشان بیش از یک‌ماه به طول بینجامد.

سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بیان کرد: همراه سراهایی که از گذشته برای این مجتمع درنظر گرفته شده، فعال هستند و همراهان بیمار را پذیرش می کنند، اما این افرایش ارجاعات نشان می دهد که همراه سراها کافی نیستند و نیاز به فضاهای بیشتری وجود دارد که در این راستا، ساخت و ساز همراه سراهای جدید از یکی دو‌ماه قبل کلید خورده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

دهقان تصریح کرد: با توجه به افزایش مراجعات، کمک سازمان های ذیربط لازم است تا بتوانیم امکانات بیشتری را در اختیار همراهان بیماران قرار دهیم و این موضوع یکی از اولویت هایی است که در دستور کار مجتمع قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

367130