پرسون آموزش می دهد؛

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و پرطرفدار در ایران و جهان است که با سرعت بی‌سابقه‌ای به رشد خودش ادامه داده است.
تصویر چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی، فرصت خوبی را برای ما مهیا کرده است تا بتوانیم به درآمد بسیار خوبی برسیم. در ادامه در مورد چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

چقدر میشه از اینستاگرام درآمد داشت؟

اولین سوالی که هرکسی ممکن است بپرسد، این است که چقدر می‌توان از اینستاگرام درآمد داشت؟ یا این‌که پیج‌های موفق چقدر درآمد دارند؟

هیچ جواب قطعی برای این سوال نیست. چون جواب آن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. مثلا تعداد فالوورها. ولی بهترین و پرطرفدارترین پیج‌های اینستاگرام حداقل روزی ۱ تا ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند..

اما روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. ادامه این مقاله راجع به روش‌های مختلف کسب درآمد از اینستاگرام با هم صحبت می‌کنیم.

چگونه به وسیله اینستاگرام یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

شما با راه اندازی یک پیج اینستاگرام می‌توانید از همین الان کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید. فقط قبل از آن باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. در ابتدا باید زمینه کاری خود را مشخص کنید و سپس با برنامه ریزی، تدوین برنامه مشخص به راه خود ادامه بدهید. پیاده سازی ایده‌های مختلف برای جذب مخاطب بسیار مؤثر می‌باشد و تولید محتوا به عنوان یکی از مؤثرترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید تعامل را در بین فالوورهای خود ایجاد کنید. برای رسیدن به درآمد حداقلی باید حداقل یک تا دو ماه به صورت مستمر و هر روز پست و استوری بگذارید. این امر باعث می‌شود که بیشتر جلوی چشم دنبال کنندگان خود باشید.

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام

  • مشخص کردن حوزه کاری
  • هدف گذاری بر رسیدن به نتیجه مورد انتظار
  • برنامه دقیق و مدون
  • راه اندازی پیج اینستاگرام
  • فعالبت مداوم (قرار دادن پست و استوری در هر روز)
  • جذب مخاطب و افزایش فروش
  • رسیدن به هدف که درآمد از اینستاگرام است

فروش کالا یا خدمات

برای فروختن مستقیم یک محصول یا خدمات، اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی است. البته فروش محصول هم دو روش دارد. یا محصول را در پیجتان می‌گذارید و از طریق دایرکت و تماس سفارش می‌گیرید. یا این‌که فالوورها را از طریق اینستاگرام به صفحه فروش محصول در سایت یا فروشگاه دعوت می‌کنید.

پیشنهاد می‌کنیم حتما لینک سایت یا شماره تماس را در بیو بگذارید.

تبلیغات برای پیج‌ها و برندهای دیگر

پردرآمدترین روش کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات است! برندهای زیادی هستند که کارشان را در اینستاگرام شروع کرده‌اند. مثلا محصولات، خدمات، جشنواره‌ها و مسابقات خود را از صفحات پرمخاطب به کاربران معرفی کنند. صفحاتی که تعداد فالوورها و تعامل کاربران در آن زیاد است. اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار، معمولاً با تعداد زیادی فالوور، از تبلیغات درآمد خوبی دارند. البته برای این‌که درآمد بالا از تبلیغات، باید تعداد فالوورهای واقعی‌تان را بالا ببرید. پس پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را بخوانید. البته تبلیغات در اینستاگرام روش‌های مختلفی دارد که چند مورد را این‌جا معرفی می‌کنیم:

برندسازی در اینستاگرام

شرکت‌های تازه‌کار زیادی وجود دارند که برای برندسازی هزینه می‌کنند! یکی از روش‌های برندسازی برای بیزینس‌ها استفاده از پیج‌های پرمخاطب است. اگر پیجی با تعداد فالوور بالا دارید می‌توانید برای کسب و کارها برندسازی کنید. یعنی در پست‌ها و استوری‌هایتان آن‌ها را معرفی کنید.

اشتراک‌گذاری لینک سایت‌های مختلف

یکی از روش‌های پرطرفدار، اشتراک‌گذاری لینک سایت‌ها در پیجتان است! حتما سایت‌های پیش‌بینی فوتبال را دیدید که پیج‌های زیادی آن‌ها را تبلیغ می‌کنند. جالب است بدانید پیج‌ها بابت قرار دادن لینک‌ این سایت‌ها، درآمدهای بسیار بالایی دارند.

کسب درآمد از طریق تبلیغات در استوری

اگر استوری‌های صفحه شما بازدید خوبی می‌گیرد، باید بگویم که یک صفحه با پتانسیل درآمد بالا دارید! استوری اینستاگرام، بیشترین بازدهی را برای نمایش تبلیغات از طریق فالوورهایتان دارد. برای تبلیغ کردن در استوری، محصولات یا برند یک کسب‌وکار را معرفی کنید و بابت هر معرفی، چندین میلیون تومان درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه ما را به درآمد بالا می رساند؟

این هم یکی از سوال های پرتکراری است که معمولاً می پرسند و در جواب این سوال باید بگوییم که وقتی شما در زمینه خاصی تخصص و مهارت لازم دارید، می توانید در آن زمینه کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید و به صورت تخصصی روی آن حوزه فعالیت نمایید، به طوری که مخاطب آن جذب کسب و کار شما شوند. یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی بر طرف کردن نیازهای کاربران می باشد. شما می توانید با فروش محصولات یا خدماتی که دارید، به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید. با افزایش فالوور پیج می توانید تبلیغات را نیز جز درآمدهای خود حساب کنید. اگر دوست دارید یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید از همین حالا شروع کنید.

یک کسب و کار اینترنتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک کسب و کار اینترنتی زمانی خوب است که بتوان بدون سرمایه آن را راه اندازی کرد و بدون سرمایه با استراتژی بازاریابی مناسب بتوان به سودآوری مناسب و خوب رسید. زمانی که بتوانید بدون سرمایه یک کار را ایجاد کنید، ریسک پذیری بسیار کمتر می‌شود و کمتر ضرر می کنید. با راه اندازی کار اینترنتی دیگر از کسی دستور نمی گیرد و رئیس خود می شوید، این هم یکی از مزیت خیلی خوب برای شما می باشد. با استفاده از این روش دیگر در خانه می نشینید و نیاز به خرید یا اجاره دفتر کار نیست که بسیار در هزینه‌های جانبی صرفه جویی می کنید. یکی از ویژگی های خوب این است که به صورت ۲۴ ساعته فعال است و مشتری می تواند در هر زمانی که بخواهد محصول را سفارش دهد.

ویژگی های کسب و کارهای اینترنتی خوب

  • راه اندازی بدون سرمایه اولیه
  • کار در منزل بدون اجاره دفتر کار
  • انعطاف پذیر بودن
  • ریسک پذیری پایین
  • نداشتن هزینه های جانبی
  • فعال بودن 24 ساعته

366680