افتتاح نخستین هنرستان هنرهای زیبای دخترانه در مشهد

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از افتتاح نخستین هنرستان هنرهای زیبا ویژه دختران در مشهد خبر داد و گفت: این هنرستان در ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد با سه رشته گرافیک، سینما و تئاتر راه‌اندازی می‌شود.
تصویر افتتاح نخستین هنرستان هنرهای زیبای دخترانه در مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خراسان رضوی، جواد روشندل سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از افتتاح نخستین هنرستان هنرهای زیبا ویژه دختران در مشهد خبر داد.

جواد روشندل با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساختمان این هنرستان با مشارکت خیر مدرسه‌ساز احداث و بر اساس تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش با دریافت مجوزهای لازم به عنوان هنرستان وابسته راه‌اندازی شده است.

وی راه‌اندازی این هنرستان را اقدامی مثبت در راستای توسعه آموزش‌های هنری و عدالت جنسیتی دانست و افزود: برای اولین سال در سه رشته هنری بیش از ۹۰ نفر در این هنرستان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، روشندل خاطرنشان کرد: این هنرستان در ناحیه ۶ آموزش و پرورش مشهد با سه رشته گرافیک، سینما و تئاتر راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: این هنرستان روز چهارشنبه، ۲۸ مهرماه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استان در بولوار نماز، ابتدای نماز ۱۴ افتتاح می‌شود.

منبع: ایسنا

366494