وزیر امور خارجه:

از برنامه‌های دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی توسعه گردشگری است

وزیر امور خارجه گفت: از برنامه‌های دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی، توسعه گردشگری در همه‌ عرصه‌ها از جمله گردشگری سلامت، زیارتی و علم و فن‌آوری است.
تصویر از برنامه‌های دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی توسعه گردشگری است

به گزارش سایت خبری پرسون، در چارچوب برنامه‌های دولت سیزدهم در عرصه توسعه تجاری و اقتصادی کشور، نشست مشترک وزاری امور خارجه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به میزبانی وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه تشکیل شد.

در این نشست هم اندیشی که با حضور تعدادی از معاونین وزرا و مدیران کل سه وزارت خانه در مورد بحث گردشگری و شقوق مختلف آن و از جمله گردشگری سلامت و گردشگری درمان، برگزار گردید، وزرا و مدیران ارشد ۳ وزارت خانه به بیان دیدگاه‌ها در خصوص بهره مندی کشور از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف پرداختند.

لزوم ایجاد کارگروه‌های تخصصی، توجه به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود و امکان سنجی برای برنامه ریزی‌های زیر ساختی در این عرصه، از محور‌های طرح شده در نشست وزیران، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های مورد اشاره بود.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخش جمع‌بندی پایانی این نشست آمادگی تمامی ارکان وزارت امور خارجه در مرکز و نمایندگی‌ها برای ارائه هرگونه خدمات موثر برای توسعه گردشگری کشورمان در چارچوب وظایف وزارت امور خارجه را مورد تاکید قرار داد.
منبع: میزان

366333