ضرورت تقویت تجهیزات مرزبانی استان اردبیل

امام جمعه اردبیل با بیان این‌که مرزبانان دور از چشمان مردم به فکر تأمین امنیت و آرامش مردم هستند، اظهار داشت:  انتظار داریم برای ارتقای تجهیزات مرزبانی و کنترل دقیق مرز‌های استان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر اقدامات لازم انجام یابد که در این زمینه انسداد مرزی و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز زمینه اعتبار مرزبانی را نیز تقویت می‌کند.
تصویر ضرورت تقویت تجهیزات مرزبانی استان اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از استان اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مرزبانی استان اردبیل اظهار داشت: مرزبانان دور از چشمان مردم به فکر تأمین امنیت و آرامش مردم هستند که تلاش و زحمات شبانه‌روزی این قشر شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: خدمت به مردم و دفاع از آب و خاک و تمامیت ارضی امری مقدس برای کشورمان است و بی‌شک تلاش‌های انجام یافته در تأمین امنیت و آرامش مردم امری لازم و ضروری است که انتظار داریم حمایت‌های لازم در این راستا به شکل همه‌جانبه محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: انتظار داریم برای ارتقای تجهیزات مرزبانی و کنترل دقیق مرز‌های استان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر اقدامات لازم انجام یابد که در این زمینه انسداد مرزی و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز زمینه اعتبار مرزبانی را نیز تقویت می‌کند.

عاملی تصریح کرد: تعامل با مرزنشینان و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای بالا بردن امنیت مرزها جزو اولویت اساسی در مسائل مرزبانی بوده و در این زمینه مرزنشینان در واقع مرزداران اصلی و حافظان خاک و ناموس مردم هستند که برای ایجاد امنیت کشور شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

در ادامه سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل نیز اظهار کرد: فعالیت‌های مرزبانی استان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است و نسبت به تأمین امنیت در نوار مرزی و جلوگیری از هر گونه اقدام غیرقانونی آمادگی‌های لازم و کافی وجود دارد که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

منبع: تسنیم

365677