به گزارش سایت خبری پرسون، طی مراسمی با حضور علی جباری مدیرعامل بیمه رازی اولین مرکز ارتباط شرق کشور شرکت بیمه رازی در شهر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.
در این مراسم جباری ارتباط مستقیم و دو سویه با همراهان شرکت اهم از بیمهگران و نمایندگان را جزء اولویتهای اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی به لحظه بر پایه فناوری های به روز به بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران شرکت بیمه رازی جزء اولویتهای اصلی این شرکت است و در ماههای آینده از شیوههای نوین پاسخگویی، صدور بیمهنامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از این پس همراهان شرکت بیمه رازی که در شرق ایران مستقر هستند، در ارتباط با مرکز ارتباط رازی به مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته مشهد مقدس متصل خواهند شد و این در حالی است که در روزهای آینده دیگر شهرهای شرق کشور به شبکه مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی متصل خواهند شد.
بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی از ابتدای سالجاری با شماره ۸۲۸۷-۰۲۱ برای ارائه خدمات به لحظه به همراهان شرکت بیمه رازی راهاندازی شده و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با این مرکز برقرار میشود.