ایرج نوذری با «آقای خاص» در راه رادیو نمایش

مجموعه «ارادتمند آقای خاص» با بازی ایرج نوذری به زودی از شبکه رادیویی نمایش و شبکه نسیم پخش می شود.
تصویر ایرج نوذری با «آقای خاص» در راه رادیو نمایش

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مجموعه نمایشی پلیسی «ارادتمند آقای خاص» با همکاری مشترک رادیو نمایش و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در محل ساختمان ارگ رادیو رونمایی شد.

مجموعه نمایشی پلیسی «ارادتمند آقای خاص» که در ژانر تازه طراحی شده «رادیو پلاس» به تولید رسیده است تلفیقی از مدیوم های مختلف رسانه است که تلاشی برای دستیابی به ساختارهای نوین رسانه ای خلاق صداپایه به شمار می رود.

در رونمایی این مجموعه رادیویی به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی، محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و ایرج نوذری بازیگر این مجموعه به نمایندگی از مدیران و هنرمندان مجموعه نمایشی پلیسی «ارادتمند آقای خاص» حضور داشتند.

این مجموعه نمایشی که برای نخستین بار با ساختار نوپدید «رادیو پلاس» بر اساس رسانه صداپایه تولید شده است درباره مردی به نام آقای خاص است که پلیس افتخاری است و در هر قسمت با مشکلی مواجه می شود که یا به خودش مربوط است یا یکی از آشنایان و دوستان که باعث می شود نیروی انتظامی درگیر ماجرا شود.

در این رونمایی محسن سوهانی با اشاره به اینکه در عصری به سر می بریم که رسانه ها به تقاطع رسیده اند بر این نکته که باید در این راستا ساختارها و قالب های نوین رسانه ای تعریف شود تأکید کرد و ادامه داد: این دغدغه باعث شد یک ژانر جدید به نام «رادیو پلاس» طراحی کنیم و این اثر یعنی «ارادتمند آقای خاص» یک گام موثر در دستیابی به رسانه صداپایه خلاق محسوب می شود.

در ادامه ایرج نوذری که بازیگر نقش اصلی مجموعه است در این باره گفت: وقتی این کار به من پیشنهاد شد به یاد نمایش جانی دالر افتادم و اتفاقا معلوم شد این اثر برداشت آزادی از همان کار است. البته آن برنامه طوری بود که از مردم هم دعوت می شد در مسابقه ای شرکت کنند و داستان را حدس بزنند اما در این مجموعه خط داستانی به این صورت است که آقای خاص خود با هوشی که دارد به پلیس در حل پرونده ها کمک می کند.

وی ادامه داد: بازی در این نقش برایم جذاب بود چون من مجموعه «کلانتر» را هم بازی کرده ام و همیشه معتقدم کار پلیسی برای شنونده جالب است که امیدوارم با پخش این مجموعه در رادیو نمایش و شبکه تلویزیونی نسیم، استقبال مردمی اتفاق بیفتد و باعث شود ساخت این مجموعه ادامه پیدا کند تا به نوعی به عنوان برند شبکه رادیویی نمایش مطرح شود.

همچنین علاوه بر مجموعه «ارادتمند آقای خاص»، مجموعه رادیویی دیگری با نام «کلانتری ۱۰۷/۵» نیز با همکاری نیروی انتظامی در رادیو نمایش تولید شده است که پخش آن در شبکه رادیویی نمایش آغاز شده و تا پایان هفته نیروی انتظامی ادامه دارد.

مجموعه «ارادتمند آقای خاص» به سردبیری شهلا دباغی، نویسندگی جعفر غلامپور، سیمین بنایی، حکیمه فرهنگ مهر، شهلا دباغی، فاطمه حسن وند، سهیلا خدادادی، تهیه کنندگی نوید جولایی، کارگردانی رادیویی فریدون محرابی، کارگردانی تلویزیونی نوژان حیدری، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی، مدیر تولید میثم کریمی، مدیر تصویربرداری حامد جوانی، طراح نورپردازی علیرضا نصرتی، ساخت تیزر امیر شعیبی، گرافیک مسعود ساعت ساز و با هنرمندی ایرج نوذری، نوشین حسن زاده، نازنین مهیمنی، داریوش شهبازی، سیروس همتی، مجتبی طباطبایی، میثم کریمی، نگین خواجه نصیر، ماکان رضایی پور، عاطفه محرابی، فرید قبادی، احمد هاشمی، محمد مجدزاده، مهدی محرمی، مجید قهرمان پور و مسعود زنوزی راد هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو نمایش می رود و به زودی پخش آن از آنتن شبکه تلویزیونی نسیم نیز آغاز خواهد شد.

همچنین مجموعه رادیویی «کلانتری ۱۰۷/۵»به نویسندگی زهرا کولیوند، تهیه کنندگی نوید جولایی، کارگردانی بهرام سروری نژاد و با هنرمندی نگین خواجه نصیر، حمید یزدانی ابیانه هر روز ساعت ۸ تا ۹ صبح به مدت یک ساعت از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

364921