پیکر سرباز غرق شده نیروی انتظامی کشف شد

پیکر بی جان سرباز غرق شده در کانال آب ورامین کشف شد.

تصویر پیکر سرباز غرق شده نیروی انتظامی کشف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، شامگاه دوشنبه سه شهروند ورامینی که یکی از آنها سرباز نیروی انتظامی و یکی دیگر از اهالی روستای «جعفر آباد اخوان» بوده، در کانال آب سقوط کردند.

عملیات تجسس برای کشف پیکر سه شهروند ورامینی که شامگاه دوشنبه در کانال آب ورامین غرق شده اند، از ساعت ۱۹ دوشنبه تاکنون و حدود ۲۰ ساعت توسط عوامل آتش نشانی، نیروی انتظامی ادامه داشت.

بر اساس این گزارش، اهالی «قاسم آباد» نسبت به نبود نرده و حفاظ در کانال آبی که از این منطقه عبور می‌کند، گلایه مند هستند، تاکنون تعدادی از شهروندان در این کانال سقوط کرده و جان خود را از دست داده اند. مسئولین و متولیان باید، با قرار دادن حفاظ برای کانال از جان باختن شهروندان جلوگیری کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: سرباز فداکار نیروی انتظامی برای نجات جان دو نفر وارد کانال آب «قاسم آباد» ورامین شده بود که خودش غرق شد.

سرهنگ هادی حسن زاده شهابی افزود: سرباز وظیفه شناس کلانتری ۱۱ شهرستان ورامین وقتی متوجه افتادن دو نفر از شهروندان در کانال آب منطقه قاسم آباد ورامین می‌شود بدون درنگ و تردید و با شجاعت مثال زدنی برای نجات آنها به داخل کانال می‌رود که متأسفانه به دلیل شدت جریان آب غرق می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

منبع: مهر

363929