تبریک سرلشکر باقری به "هادیان" و "طالب‌زاده"

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیران "هادیان" و "طالب‌زاده" را به سمت جانشینی و معاونت هماهنگ‌کننده نهاجا تبریک گفت.
تصویر تبریک سرلشکر باقری به "هادیان" و "طالب‌زاده"

به گزارش سایت خبری پرسون، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب امیر هادیان و امیر طالب‌زاده به سمت جانشینی و معاونت هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

در پیام سرلشکر باقری به امیر هادیان آمده است:

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت "جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران "که نشانگر تعهد، قابلیت ها و توانمندی های آن برادر گرانقدر است، را تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم سوابق و تجارب ارزنده آن فرمانده پرتلاش و موفق در عرصه های مختلف نیروی هوایی پرافتخار آجا، پشتوانه راهگشایی برای یاری بخشی به فرمانده عالیقدر و مصمم نیرو در تحقق ماموریت های ذاتی و انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از آن نیرو در راستای ارتقای توان و آمادگی های لازم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدیدات هوایی و نیز ساخت نیروی هوایی مقتدر و دانشمند تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب خواهد شد.

دوام توفیق جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر( عج) و فرامین و منویات نورانی مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه کبریایی طلب می کنم.

همچنین در پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به امیر طالب‌زاده آمده است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ دوم علی اکبر طالب زاده سلام علیکم انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد ،کارایی و صلاحیت های آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می نمایم .

بی تردید سوابق دیرین و افتخار آمیز جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریتی در نهاجا ، پشتوانه مطمئنی برای موفقیت آن برادر عزیز برای کارآمدی و چابکی مورد انتظار ستاد و پاسخگویی به نیازهای محوری و اولویت‌دار و ارتقای هماهنگی، انسجام و هم‌افزایی در سطح آن نیرو، خواهد بود.

موفقیت و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و حساس تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) را از درگاه درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

منبع: میزان

363872