سرپرست معاونت امور هنری ارشاد به تماشای اجراهای تئاتر صاحبدلان نشست

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی با حضور در محوطه تئاتر شهر از اجراهای یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان دیدن کردند.
تصویر سرپرست معاونت امور هنری ارشاد به تماشای اجراهای تئاتر صاحبدلان نشست

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی شامگاه روز یکشنبه یازدهم مهر با حضور در محوطه مجموعه تئاتر شهر به تماشای بخشی از اجراهای یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان نشستند.

محمود فرهنگ مدیرکانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی هم در هشتمین روز از اجراهای تئاتر صاحبدلان توضیحاتی را از روند برگزاری این رویداد در دوره یازدهم ارائه داد.

ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر و رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در این دیدار شالویی و آشنا را همراهی می کردند.

یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان طی روزهای چهارم تا سیزدهم مهرماه سال جاری با حضور تعدادی از گروه های نمایشی در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان است.

این رویداد توسط کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شده است.

363717