«جنایت بى‌دقت» به برزیل می‌رود

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکرى در بخش رقابتى دهمین جشنواره olhar در برزیل به نمایش در مى‌آید.
تصویر «جنایت بى‌دقت» به برزیل می‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون، «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکرى در ادامه برنامه نمایش‌هاى فستیوالى‌اش در بخش رقابتى دهمین جشنواره olhar در برزیل به نمایش در مى‌آید.

آنا سوزا از مدیران جشنواره بین‌المللى ساندنس ریاست هیات داوران این جشنواره را بر عهده دارد که از ۶ تا ١۴ اکتبر برابر با ١۵ تا ٢٣ مهر برپا مى‌شود. این جشنواره سال گذشته به دلیل همه‌گیرى کرونا به شکل انلاین برگزار شده بود، اما این دوره که به صورت فیزیکى و با حضور تماشاگران برپا می‌شود؛ دوباره بخش بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را به جشنواره بازگردانده است. «جنایت بی‌ دقت» در بخش نگاه نو با فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، آمریکا، آرژانتین، روسیه،‌ برزیل و… رقابت می‌کند.

نسرین میرشب از کمپانى «دریم لب» پخش بین‌المللى «جنایت بی‌دقت» را برعهده دارد. این فیلم محصول «موسسه فرهنگى هنرى کارنامه» به تهیه کنندگى نگار اسکندرفر است. «جنایت بى‌دقت» سال گذشته و در جشنواره ونیز اولین نمایش بین‌المللی‌اش را تجربه کرد و پس از آن در ده‌ها جشنواره روی پرده رفته و این نمایش‌ها همچنان ادامه دارد.

نگار اسکندرفر امیدوار است که با بهتر شدن شرایط همه‌گیرى کرونا در کشور و رونق دوباره سالن‌هاى سینما، بتوان «جنایت بی‌دقت» را پاییز امسال در ایران به نمایش عموم گذاشت. پخش داخلى فیلم را شرکت نمایش‌گستران در اختیار دارد.

منبع: صبا

363480