عموزاد:

فقط به کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال جهانی فکر می کنم

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن ۶۱ کیلوگرم گفت: هدفم موفقیت در رقابت‌های جهانی است و فقط به همین موضوع تمرکز دارم.
تصویر فقط به کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال جهانی فکر می کنم

به گزارش سایت خبری پرسون، مسابقات کشتی قهرمانی جهان طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار خواهد شد. طبق برنامه اعضای تیم ملی کشتی آزاد کار کشورمان بامداد چهارشنبه راهی این مسابقات شدند تا از روز ۱۰ مهرماه روی تشک بروند.

در همین راستا رحمان عموزاد ملی‌پوش وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد ایران پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی در یک گفتگو با یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: خوشبختانه اردوهای بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم که امیدوارم تمامی ملی پوشان بتوانند با کسب مدال‌های خوشرنگ در این میدان جهانی، دل مردم را شاد کنند. به هر حال در این مدت کاملاً در اختیار کادر فنی بودیم تا با نگاه ویژه روی نقاط ضعف و قوت ما در بهترین شرایط راهی مسابقات شویم.

وی از اجرای چرخه انتخابی تیم ملی اظهار رضایت کامل کرد و گفت: این چرخه به من که یک کشتی گیر جوان هستم فرصت داد تا شانسم را هم برای المپیک و هم مسابقات جهانی امتحان کنم و بتوانم برای کسب دوبنده تیم ملی به مصاف مدعیان بروم. مطمئناً اجرای چرخه انتخابی این بستر را برای تمامی مدعیان فراهم آورد تا با عملکرد مطلوب خود به هدفشان برسند.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در پایان در خصوص حضورش در رقابت‌های جهانی بزرگسالان در کشور نروژ گفت: تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم و خوشرنگ‌ترین مدال را از آن خود کنم.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ به شرح زیر است:

٥٧ کیلوگرم: علیرضا سرلک
٦١ کیلوگرم: رحمان عموزاد
٦٥ کیلوگرم: امیر محمد یزدانی
٧٠ کیلوگرم: عرفان الهی
٧٤ کیلوگرم: یونس امامی
٧٩ کیلوگرم: محمد نخودی
٨٦ کیلوگرم: حسن یزدانی
٩٢ کیلوگرم: کامران قاسم پور
٩٧ کیلوگرم: مجتبی گلیج
١٢٥ کیلوگرم: امیر حسین زارع
سرمربی: پژمان درستکار
مربیان: مصطفی میرعمادیان- احسان امینی- بهنام احسان پور- مصطفی آقاجانی- اباذر اسلامی

منبع : مهر

363061