استاندار آذربایجان‌شرقی:

از شهردار تبریز انتظار برنامه ریزی برای تغییر داریم

یکی از انتظارات ما از شهردار تبریز برنامه ریزی برای تغییر است که البته این به معنی کار نکردن مدیران قبلی نیست و طبیعی است که برای بالابردن راندمان کاری نیاز است تا افراد تغییر کنند.
تصویر از شهردار تبریز انتظار برنامه ریزی برای تغییر داریم

به گزارش سایت خبری پرسون از استان آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه، ۸ مهر ماه در مراسم تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید کلانشهر تبریز که با حضور مدیران استانی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تبریز صاحب مکاتب و ایران مدیون تبریز و آذربایجان است و یکی از انتظارات ما از شهردار تبریز برنامه ریزی برای تغییر است که البته این به معنی کار نکردن مدیران قبلی نیست و طبیعی است که برای بالابردن راندمان کاری نیاز است تا افراد تغییر کنند.

وی ادامه داد: تا کی باید ۶ ماه بعد از آسفالت ریزی خیابان ها و معابر لکه گیری شود؟! زمانی که من رییس دانشگاه تبریز بودم، به شهردار وقت و اعضای شورای چهارم نیز گفتم که اساتید دانشگاه متخصص در موضوع بتن آماده هرگونه همکاری هستند اما هیچگاه این موضوع محقق نشد.

وی متذکر شد: کاشت یک میلیون نهال کار خوبی است اما وقتی در زمستان ریختن آب نمک موجب تخریب درختان خواهد شد، کاشت یک میلیون درخت چه فایده ای دارد؟آیا بهتر نبود بجای هزینه‌های میلیاردی در عینالی، باغات تبریز را احیا می‌کردیم؟

پورمحمدی اضافه کرد: اکنون در کشورهای پیشرفته مسیرهای PRT برای خودروهای برقی طراحی شده است تا جلوی الودگی هوا گرفته شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم با حاشیه‌نشینی مقابله کنیم، باید زیرساخت ها را تامین کرده و نگاه منطقه‌ای داشته باشیم چرا که امروز طرح‌های عمرانی و توسعه وابسته به مناطق است.

در این مراسم توسط استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و خانواده های معظم شهدا، عباس رنجبر بعنوان شهردار کلانشهر تبریز معرفی و از زحمات ایرج شهین باهر شهردار سابق قدردانی شد.

منبع: ایسنا

363008