مراسم تعزیه‌خوانی در "شهر تهران" تا پایان ماه صفر

همزمان با دهه پایانی ماه صفر مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود.

تصویر مراسم تعزیه‌خوانی در "شهر تهران" تا پایان ماه صفر

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، سوگواره آئینی "زخم عتیق" را برگزار خواهند کرد.

این سوگواره آئینی به مناسبت دهه پایانی ماه صفر با اجرای ده برنامه شبیه‌خوانی برگزار خواهد شد. این برنامه به مدت 10 شب و پس از نماز مغرب و عشاء در محوطه بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار خواهد شد.

حضرت شاهچراغ (ع) و برادران، متوکل عباسی، حضرت مسلم بن عقیل (ع)، دو طفلان مسلم (ع)، حضرت قاسم بن الحسن (ع)، حضرت علی اکبر (ع)، حضرت عباس (ع)، حضرت امام حسین (ع)، بازار شام و امام رضا (ع) عناوین تعزیه‌هایی هستند که در این 10 شب علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این ویژه برنامه آئینی دیدن کنند.

دوستداران هنر تعزیه و شبیه‌خوانی می‌توانند با حضور در بنیاد فرهنگی روایت فتح واقع در میدان فردوسی ابتدای خیابان سپهبد قرنی نبش خیابان فلاح پور تا 15 مهر ماه از این برنامه استفاده کنند.

همچنین به سه عکس برگزیده این سوگواره که توسط عکاسان رسانه‌ها ،خبرگزاری‌ها و جراید طی شب‌های این مراسم ثبت شود، جوایزی از سوی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اهدا خواهد شد.

362981

مطالب مرتبط