پخش زنده گفت‌وگو با شیخ زکزاکی

شبکه رادیویی گفت‌وگو، مصاحبه مرضیه هاشمی (مجری شبکه پرس تی وی) با شیخ ابراهیم زکزاکی دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه را امشب به‌طور زنده و با ترجمه همزمان به فارسی پخش می‌کند.
تصویر پخش زنده گفت‌وگو با شیخ زکزاکی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، شیخ ابراهیم زکزاکی دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه و رهبر شیعیان این کشور برای اولین بار پس از رهایی از زندان پس از چند سال اسارت، امشب با شبکه برون مرزی پرس تی وی مصاحبه می کند. مرضیه هاشمی، مجری و گوینده خبر پرس تی وی میزبان این گفت‌وگوی زنده است.

حرکت اسلامی شیعیان در کشور نیجریه، علل دستگیری و به زندان رفتن و آن‌چه بر وی و همفکرانش در زندان رفته است، أثرات قیام عاشورا بر جنبش‌های آزادی‌خواهانه شیعیان در سراسر جهان و به‌خصوص در نیجریه و ... محورهای این گفت‌وگو هستند.

مصاحبه مرضیه هاشمی با شیخ ابراهیم زکزاکی، امشب چهارشنبه ساعت ۲۰ به وقت تهران همراه با ترجمه به فارسی به طور زنده از شبکه رادیویی گفت‌وگو پخش می شود.

رادیو گفت و گو با نگاهی تخصصی بعد از پخش این برنامه در گفت و گویی تحلیلی با دکتر سیدرضا صدرالحسینی کارشناس ارشد غرب آسیا به ابعاد مختلف گسترش محور مقاومت در جهان خواهد پرداخت.

شبکه رادیویی گفت‌وگو، روی موج اف ام:ردیف ۱۰۳,۵ مگاهرتز قرار دارد و از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیونما، اپلیکیشن ایرانصدا به نشانی iranseda.ir و آدرس اینترنتی www.radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

362925