معرفی مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه تهران

مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه ملی سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
تصویر معرفی مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیاوش زرین‌آبادی، مونا شاهی و ساره شفیعی‌پور به عنوان مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه ملی، جشنواره سی‌و‌هشتم را همراهی می‌کنند.

ساره شفیعی‌پور متولد سال ۱۳۶۰ در کرمان و دانش‌آموخته رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس است و برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شده است.

سیاوش زرین‌آبادی متولد سال ۱۳۴۱ در آبادان و دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی است. او از اعضای هیات انتخاب و داوری جشنواره پویانمایی تهران بوده است و برنده جایزه‌هایی از جشنواره‌های مختلف، همچون جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره Ficts میلان شده است.

مونا شاهی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و دانش‌آموخته انیمیشن از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او از اعضای هیات انتخاب جشن بزرگ انیمیشن ایران بوده است و برنده جایزه دومین انیمیشن جشنواره فریمز هند نیز شده است.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

362799