محمد بلبلی به دنبال دریافت رضایتنامه از استقلال!

بازیکن پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمام هدفم این است که لژیونر شوم و تلاش می‌کنم تا به آن برسم.
تصویر محمد بلبلی به دنبال دریافت رضایتنامه از استقلال!

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد بلبلی بازیکن تیم استقلال در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: بعد از مذاکراتی که با باشگاه استقلال داشتم در نهایت قرار شد رضایتنامه‌ام صادر شود. البته هنوز آقای آجورلو نظر نهایی را نداده است و منتظرم تا او برگه رضایت‌نامه‌ام را امضا کند و جدایی‌ام قطعی و رسمی شود. با چند تیم هم مذاکره کرده‌ام و فکر می‌کنم تا چند روز آینده تیم جدیدم را انتخاب کنم.

وی در ادامه با اشاره به هدف‌هایی که برای فصل آینده دارد، خاطر نشان کرد: من در اول راه کار را به خوبی شروع کردم، ولی متأسفانه اتفاقاتی که رخ داد باعث شد تا کمی کار سخت شود. الان 23 سال دارم و چیزی هم تمام نشده است. من تمام هدفم این است که لژیونر شوم و تلاش می‌کنم تا به آن برسم. می‌دانم اگر تلاش کنم به این مهم دست پیدا خواهم کرد و تمام هدفم این است که در فصل آینده بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره عملکردش در این تیم هم گفت: از عملکردم رضایت کامل دارم. پارسال با اینکه وینگر بودم، اما وظیفه‌ام این بود که دوندگی داشته باشم و به مدافعان کمک کنم، به همین دلیل کم گل زدم، ولی در فصل آینده مطمئناً عملکرد بهتری خواهم داشت.

منبع: تسنیم

352654