برخورد با فساد باید از حالت نمایشی خارج شود

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: برخورد با فساد باید از حالت نمایشی خارج شده و سریع السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسوولین برسد به همین دلیل بنده شماره‌ای را منتشر می‌‌کنم.
تصویر برخورد با فساد باید از حالت نمایشی خارج شود

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران طی نطقی به وقوع تخلفات در مناطق و سازمان‎‌ها در شهرداری تهران متذکر شد و اظهار داشت: در روزهای اخیر متاسفانه خبرهای متفاوتی از وقوع تخلفات برجسته در بعضی از مناطق و سازمان‌های شهرداری که همچنان در ید اختیار مدیران فاسد است، توسط شهروندان و پرسنل خدوم شهرداری گزارش شده است.

وی افزود: لذا لازم می‌بینم که این تذکر را جهت سرعت بخشی به تغییرات و برخورد قاطعانه با تخلفات به مدیریت شهری بدهم و هشدار بدهم که علم به تغییر بعضی مدیران باعث بی تفاوتی به رفتارهای دقیقه نود آقایان نشود.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین از این تریبون استفاده می‌کنم و به همه شهروندان و همکاران عزیزم در شهرداری تهران و سایر نهادهای مستقر در شهر عرض می‌کنم که لازم است حرکتی انقلابی و جهادی جهت مقابله با فسادهای سازمان یافته از درون سیستم مدیریت شهری آغاز شود و پرسنل خدوم ، شریف و زحمتکش شهرداری تهران که با علم ، پشتکار و دلسوزی شبانه روز خود را وقف خدمت به شهروندان پایتخت کرده اند باید آتش به اختیار در مقابل این گونه رفتارهای افراد قلیلی که به هویت شهرداری تهران ضربه می‌زنند بایستند و از منزلت و آبروی بیش از 60 هزار پرسنل این سازمان صد ساله دفاع کنند.

صادقی تصریح کرد:همچنین لازم است شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان سامانه «کشف فساد» جهت دریافت اخبار و کشف پیام های مرتبط با موضوع تخلفات اقدام نمایند و تا زمان راه‌اندازی این سامانه اعلام می‌دارد که همکاران عزیز شهرداری و مردم شریف می‌توانند موضوعاتی از قبیل ترک فعل، صدور دستورات خلاف قانون، باند بازی ، تغییر کاربری، واگذاری املاک به صورت بلند مدت به افراد و مجموعه های خاص،موافقت با تغییر و تخریب باغات ،دریافت رشوه، استخدام نیرو خلاف بخشنامه‌ها ،ارتشا و ... را به بنده اطلاع داده ،موارد را با تمام قوا و در اسرع وقت از طریق شورای اسلامی شهر و سایر نهادهای مربوطه پیگیری و گزارشش را به سمع و نظر شهروندان برسانم.

وی بیان داشت: برخورد با فساد باید از حالت نمایشی خارج شده و سریع السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسوولین برسد به همین دلیل بنده شماره ای را منتشر می‌کنم .

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: همکاران شهرداری و همشهریان عزیز می‌توانند پیام های خود را از طریق ارسال پیامک یا از طریق شبکه‌های مجازی داخلی و مرسوم به شماره 09399803009 برای من ارسال کنند.

منبع: فارس

352507