غریب آبادی خطاب به آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی:

نمی توانید در برابر اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل سکوت کنید

غریب آبادی خطاب به آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی گفت: نمی توانید هم در برابر اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل سکوت کنید و جلوی آن را نگیرید و هم خواهان تداوم نظارت و حضور دوربین های آژانس در تأسیسات تحت خرابکاری تروریستی باشید.
تصویر نمی توانید در برابر اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل سکوت کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از اظهارات امروز نمایندگان آمریکا و سه کشور اروپایی اعلام کرد: آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی بدانند نمی توانید هم در برابر اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل سکوت کنید و جلوی آن را نگیرید و هم خواهان تداوم نظارت و حضور دوربین های آژانس در تأسیسات تحت خرابکاری تروریستی باشید.

نماینده ایران بیان کرد: هنگامی که تجهیزات نظارتی آژانس توسط رژیم صهیونیستی از کار می افتد، از ایران انتظار نداشته باشید مجددا آن را بدون هزینه ای برای این رژیم و بدون هیچ اقدامی از سوی آژانس و کشورهای مدعی بازنصب کند.

غریب آبادی ادامه داد: تفاهم اخیر ایران و آژانس به طور کامل و ظرف زمان توافق شده اجرا شد.

وی افزود: از این رو، جمهوری اسلامی ایران نیز چگونگی واکنش به این حسن نیت خود را رصد خواهد کرد و در هر مرحله، اقدام مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

«لوئیز بونو» نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفت، واشنگتن از امتناع تهران از ارائه دسترسی لازم به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بسیار ناراحت است.

منبع: فارس

352419