مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

فعالیت شبکه شاد آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز سال تحصیلی طی امروز شنبه در مدارس روستایی استان زنجان همزمان با سراسرکشور البته به صورت حضوری خبر داد و گفت: همچنین فعالیت شبکه شاد آغاز شده است.
تصویر فعالیت شبکه شاد آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از بازگشایی مدارس این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در مدارسی که جمعیت کلاس‌های آن کمتر از ۱۵ نفر است، شروع سال تحصیلی به صورت حضوری بوده و دانش‌آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

او افزود: در مناطق شهری نیز مدارس فعالیت خود را در قالب شبکه شاد و به صورت غیرحضوری آغاز کردند.

مظفری ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارسی که کمتر از ۳۰۰ نفر جمعیت دارند نیمه اول آبان ماه و بالاتر از ۳۰۰ نفر دانش‌آموز نیمه دوم آبان ماه میسر خواهد شد.

او گفت: به مدیران مدارس اختیار داده شده تا زیرساخت‌های لازم را برای حضور دانش‌آموزان انجام داده و از همه جهت فضای مدرسه را برای بالا بردن شور و نشاط نسل آینده مهیا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با سازماندهی نیروی انسانی، توزیع کتب درسی، آماده‌سازی مدارس و کلاس‌های درس سعی بر این است تا در سال تحصیلی جدید به ۳مقوله سلامت، آموزش و آرامش دانش‌آموزان بیش از پیش بهاء داده شود.

مظفری افزود: مدیران واحد‌های آموزشی با مشارکت شورای مدارس و انجمن اولیاء و مربیان و با رعایت حداکثری دستورالعمل­‌های بهداشتی و اجرای دقیق ضوابط و مقررات مرتبط با ایمنی و بهداشت، سلامت معلمان، کارکنان مدارس و دانش آموزان را رصد کرده و طبق دستورالعمل بازگشایی مدارس و با توجه به شرایط نسبت به پیگیری فعالیت آموزشی و تربیتی و بهره مندی از روش­‌های حضوری و غیرحضوری (شبکه شاد) برای آموزش دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

351838