شهردار تهران در گفتگو با پرسون؛

تبعیض در خدمات رسانی شمال و جنوب پایتخت رفع خواهد شد

شهردار تهران گفت: حتما مدیریت جدید پایتخت تبعیض ها بین مناطق جنوب و شمال پایتخت در ارائه خدمات را جبران خواهد کرد.
تصویر تبعیض در خدمات رسانی شمال و جنوب پایتخت رفع خواهد شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه افتتاحیه 26 پایگاه واکسیناسیون شهرتهران که در پایگاه بحران الزاهر(س) محله زمزم منطقه 17 برگزار شد به خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار داشت: رفع بی عدالتی در خدمات رسانی شهری بین شمال و جنوب پایتخت از جمله وظایف مدیریت شهری جدید پایتخت به حساب می آید.

وی افزود: امیدواریم به سمتی برویم که رنگ و روی جنوب پایتخت که در سختی های امروز غوطه ور شده را باز کنیم و شاهد شرایط بهتری برای شهروندان ساکن در محلات جنوبی تهران باشیم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که فعالیت شهرداری تهران با مجموعه های خیریه و سمن ها به چه شکل خواهد بود، گفت: سه جزء شهر، شهروند و شهرداری در یک پیوستگی آشکار قرار دارند، وقتی صحبت از شهروند می شود جریان خیریه ها و سمن ها به عنوان لوکوموتیو های خدمت رسانی به مردم هستند که شهرداری با آنها ارتباط برقرار خواهد کرد.

زاکانی ادامه داد: شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد خدمتگزار اجتماعی تبدیل خواهد شد، به عبارتی شهرداری تهران با تمامی دستگاه ها همکاری خواهد کرد تا خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز تلاش شهرداری معطوف به کمک به دیگران و ارائه خدمات بود و با موفقیت این کار را کرد. طی ماه‌های گذشته خدمات شایسته‌ای توسط شهرداری در نهایت گمنانی در طبق اخلاص گذاشته شد که قابل تقدیر است.

شهردار تهران عنوان کرد: بنا شد که شهرداری همه ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورد. از بخش حمل و نقل گرفته تا آتش نشانی و شرکت شهر سالم و غیره همه یکپارچه می‌خواهند رنگ و بوی خدمت و مواجه با این بیماری را به خود بگیرند و فراتر از تزریق واکسن تلاش می‌کنیم با تکمیل ظرفیت‌هایی که در ستاد مواجه با بیماری کرونا در شهرداری راه اندازی شد، تلاش ما معطوف به این باشد که با توسعه واکسیناسیون شروع و آنرا به سمتی که با فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و نقش آفرینی شهرداری و ارائه سطح بالایی از خدمات اجتماعی این بیماری را مهار کنیم.

351795