مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان:

از ۶ کتاب حوزه دفاع‌مقدس رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان از رونمایی از ۶ کتاب در حوزه دفاع‌مقدس خبر داد.
تصویر از ۶ کتاب حوزه دفاع‌مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سرهنگ قاسم محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان، با اشاره به رونمایی از ۶ کتاب در حوزه دفاع‌مقدس، اظهار کرد: بانک جامع اطلاعات شهدای استان زنجان با عنوان «گوهران» به آدرس www. gooharan.ir رونمایی می‌شود.

وی افزود: تالیف، چاپ و نشر ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه دفاع‌مقدس از دیگر برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان است. آرشیو و مرتبط‌سازی اسناد شهدا و رزمندگان برای بانک جامع استان به همت اداره‌کل حفظ آثار، جهاددانشگاهی و دبیرخانه کنگره ۳۵۳۵ استان زنجان انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به آیین تجلیل پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان همزمان با سراسر کشور، ادامه داد: از ۱۰۰۰ نفر پیشکسوتان جهاد و مقاومت در زنجان تقدیر شد که این افراد شامل رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، امدادگران و فعالان در هشت سال دفاع‌مقدس هستند.

محمدی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع‌مقدس نیز از ۱۲ هزار نفر از پیشکسوتان جهاد و مقاومت تجلیل می‌شود، یادآور شد: در این مراسم از ۲۵ نفر از مدافعان سلامت به پاس قدردانی از کادر درمان در ایام شیوع بیماری کرونا، تقدیر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان، خاطرنشان کرد: حفظ نام و یاد شهدا برای همه ما ضروری بوده و با توجه به اینکه دوران دفاع‌مقدس به تبعیت از سیدالشهدا (ع) است، بنا به تعبیر مقام معظم رهبری، این‌ جنگ هشت ساله حداقل ۸۰۰ سال باید کشورمان را بیمه کند.

منبع: ایسنا

351316