گزینه مطرح سازمان حفاظت محیط زیست را بهتر بشناسید

ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از جمله معاونت‌های ریاست‌جمهوری است که هنوز رئیس آن مشخص نشده و قرار است تا چند روز آینده تکلیف این معاونت نیز مشخص شود.
تصویر گزینه مطرح سازمان حفاظت محیط زیست را بهتر بشناسید

به گزارش سایت خبری پرسون، همه منتظرند که ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را معرفی کند.

شنیده ها حاکی از این است که امیر سرتیپ محمدحسن نامی گزینه مطرح این روزها برای ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست است.

بررسی سوابق گزینه‌های متعدد مطرح در رسانه‌ها برای احراز پست ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست، محمدحسن نامی را گزینه اصلح جهت تصدّی این پست دانسته اند.

امیر سرتیپ محمدحسن نامی متولد ۱۳۳۲ در بیجگان استان مرکزی و وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم است.

وی همچنین دارای مدارک تحصیلی دکترای سیاسی و دکترای استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی، دکترای مدیریت دولتی است. نامی در طول جنگ ایران و عراق در عملیات‌های متعددی حضور داشته‌است و بیش از ۱۰۰ ماه در مناطق جنگی و نظامی سابقه فعالیت دارد او پس از پایان جنگ به عنوان نماینده ارتش به کشور کره شمالی اعزام گردید و بعد از آن به سمت معاونت اطلاعات ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی برگزیده شد

به غیر از معاونت وزیر دفاع، وی ریاست سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح و معاون ستاد مشترک ارتش را نیز در سوابق خود داشته است

نامی در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۱، پس از علی نیکزاد به عنوان دومین سرپرست وزارت ارتباطات معرفی شد و مدتی بعد در تاریخ اول اسفندماه همان سال در قالب نامه‌ای از سوی رئیس جمهوروقت به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ارتباطات به مجلس معرفی شد.

گفتنی است نامی در دولت دهم تنها به مدت حدود ۶ ماه به عنوان سرپرست و وزیر در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به کار بود.

قطعاً حضور وی در کابینه دولت سیزدهم، هم‌سو با راهبردهای دولت بوده و منشأ تحول عظیمی در این حوزه خواهد بود و بدون تردید، در پرتو چنین مدیریتی، آرمان‌های کشور و منویات مقام معظم رهبری در حوزه محیط‌زیست، با شتابی روزافزون تحقق خواهند یافت.

351261

نظرات شما ( 2 نظر )

جاویدمهر |
چهارشنبه 31 شهریور 140008:40
باتوجه به سوابق وشناختی که از ایشان دارم گزینه مناسبی برای ریاست سازمان محیط زیست میباشد.
محمد مختاری |
سه شنبه 30 شهریور 140023:16
گزینه مناسب و اصلح و کار آمد و پیرو خط رهبری