پرسون معرفی می کند؛

بهترین برند تلویزیون های سال 2021

تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، تلویزیون ها هم از این مسأله مستثنی نیستند. شرکت های تولید کننده هر ساله تلویزیون ها را با تکنولوژی های جدید، امکانات بیشتر و ظاهری زیباتر به کاربران ارائه می دهند و افراد زیادی هم علاقه مندند که از آخرین تکنولوژی ها استفاده کنند.
تصویر بهترین برند تلویزیون های سال 2021

اگر به دنبال بهترین تلویزیون برای خرید هستید و سوالتون این است که بهترین مارک تلویزیون دنیا چیست؟ به شما پیشنهاد میدهیم این مقاله را از دست ندهید.

تلویزیون سونی A8H

A8H از بهترین تلویزیون 2020-2019 سونی با صفحه نمایش OLED، کیفیت تصویر 4K، موتور پردازشگر X1™ Ultimate و سرعت رفرش تصویر 120 هرتز می باشد. تلویزیون A8H یک اولد رده بالا است که هر نوع محتوایی را با کیفیت تصویر باور نکردنی ارائه می دهد. این مدل نسخه ی پیشرفته ی A8G در سال 2019 است و با نسبت کنتراست بالایی که دارد برای اتاق های تاریک بسیار مناسب می باشد. همچنین این تلویزیون در اتاق هایی که نور زیادی دارد، برای جلوگیری از بازتاب نور عملکرد بالایی را ارائه می دهد. چنانچه در هر گوشه ای از تلویزیون بنشینید به لطف زاویه دید گسترده تصویر همچنان ثابت و دقیق باقی می ماند.

تلویزیون اولد سونی A8H دارای توان صدای 30 وات است که با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos و Dolby Vision بهترین کیفیت صدا و تصویر را به نمایش می گذارد. این تلویزیون هوشمند با استفاده از سیستم عامل اندروید و اتصال به اینترنت امکانات بی نظیری را به کاربر ارائه می دهد. با استفاده از فروشگاه اینترنتی Google Play می‌توانید دنیایی سرشار از فیلم‌، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌ها را دانلود کنید. سایر ویژگی های هوشمند این تلویزیون شامل جستجوی صوتی و سازگاری با قابلیت Apple AirPlay می باشد. در جستجوی صوتی کاربر بدون نیاز به کنترل و تنها از طریق صدای خود با دستور به تلویزیون می تواند هر چیزی را جستجو کند.

تلویزیون سونی A8G

تلویزیون سونی A8G یکی از بهترین تلویزیون های 2019 شرکت ژاپن با طرحی شیک و زیبایی می باشد. این مدل یک تلویزیون OLED با کیفیت تصویر 4K است. A8G مجهز به موتور تصویر Processor X1™ Extreme است که موجب می شود کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه دهد. به لطف توانایی این تلویزیون در تولید رنگ مشکی کامل و یکنواخت همانند دیگر تلویزیون های OLED، عملکرد عالی را در اتاق تاریک ارائه می دهد. زمان پاسخ دهی این تلویزیون تقریبا لحظه ای است و به همین دلیل تصویری صاف و شفاف را ارائه می دهد و هیچ تاری قابل مشاهده نیست. این تلویزیون همچنین زاویه دید گسترده ای دارد و حتی زمانی که از اطراف، تلویزیون را تماشا می کنید دقت تصویر بالا است.

این تلویزیون اسمارت و مجهز به سیستم عامل اندروید است و با اتصال به اینترنت شما می توانید از فروشگاه سونی برنامه های دلخواهتان را دانلود کنید. قیمت تلویزیون سونی A8F نسبتا” بالا است اما این قیمت با توجه به کیفیت تلویزیون های OLED معقول است. سیستم صوتی تلویزیون سونی A8G شامل دو بلندگو با توان صوتی 40 وات است. برخلاف اغلب اسپیکرها، در تلویزیون سونی A8F صدا از سراسر صفحه نمایش منتقل می شود و شما را در صدایی کاملاً هیجان انگیز غرق می کند. در واقع سونی از تکنولوژی Acoustic Surface برای این تلویزیون بهره گرفته که با ارائه صدا و تصویر همزمان سبب می شود تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه تان را با نهایت کیفیت گوش کنید.

تلویزیون سونی X9500G

تلویزیون سونی X9500G بالاترین LED سونی با کیفیت تصویر 4K است. اگر دقت تصویر برای شما در اولویت قرار دارد و از اهمیت زیادی برخوردار است این تلویزیون بهترین انتخاب می باشد. X9500G دارای پنل VA است که با ویژگی هایی چون موتور پردازشگر تصویر Processor X1™ Ultimate و موتور ارتقاء دهنده 4K X-Reality™ PRO همراه می باشد. میزان تأخیر ورودی در این تلویزیون بسیار کم است و این باعث می شود تا این تلویزیون برای گیمرهایی که به دنبال یک تلویزیون با پاسخ دهی سریع هستند، به انتخاب خوبی تبدیل شود. این تلویزیون نسبت کنتراست بالا با یکنواختی مشکی چشمگیری را ارائه می دهد که برای کسانی که در نور کم تلویزیون را تماشا می کنند گزینه ای مناسب می باشد.

X9500G هم اسمارت است و هم مجهز به سیستم عامل اندروید است که کاربر پسند است. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید برنامه های مورد علاقه تان را از فروشگاه محتوا سونی دانلود کنید. سیستم صدای تلویزیون 4K سونی دارای بلندگوهای Acoustic است که با توان صدای 20 وات باعث می شود شما از شنیدن موسیقی های مورد علاقه نهایت لذت را ببرید.

اگر میخواهید در مورد بهترین لپ تاپ های دانشجویی بخوانید کلیک کنید.

تلویزیون سامسونگ ۵۰NU۷۹۰۰

تلویزیون‌ «سامسونگ» مدل «۵۰NU۷۹۰۰» از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن ۴K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت ۴K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است.

سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون ۵۰ اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید.

کیفیت تصویر آن ۴K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت ۴K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است

سامسونگ با ارائه‌ی تکنولوژی PurColour حتی از کیفیت Full HD نیز فراتر رفته و تماشاچی خود را در برابر تصاویری حیرت‌انگیز میخ‌کوب می‌کند. این قابلیت باعث شده است رنگ‌های تصاویر بسیار طبیعی‌تر و شارپ‌تر به نمایش درآیند و بیننده را شگفت‌زده کند.

همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند. علاوه‌براین، به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است. برای انتقال تصاویر به صورت Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه کرده‌اند. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است. این مدل از اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند

از هر لحاظ که فکر کنید می شه گفت تلویزیون خوبیه و در حال حاضر بهترین تلویزیون سامسونگ از نگاه شما می باشد ولی توجه به نرخ بالای دلار این دستگاه شاید برای همه اقشار جامعه مناسب نباشه، برای همین لیستی از بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۰ رو هم براتون آوردم که می تونید با کلیک روی « قیمت » به صفحه محصول در دیجی کالا برید و تک به تک بررسی تکمیلی رو انجام بدین.

تلویزیون ال جی C1

تلویزیون ال جی C1 با دارا بودن امکانات و ویژگی‌های عالی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، هم برای استفاده‌های معمولی و خانگی و هم برای گیمینگ و تماشای حرفه‌ای فیلم، از بهترین تلویزیون‌های ال جی موجود در بازار است. اگر شما هم علاقه‌مند به گیمینگ هستید، C1 برای بازی‌های ویدیویی بسیار عالی بوده؛ چراکه با دارا بودن تأخیر ر ورودی بسیار پایین و زمان پاسخگویی سریع حرکت‌های سریع را روان و واضح نمایش می‌دهد. همچنین دارای پورت HDMI2.1 است و از قابلیت‌های ALLM و VRR پشتیبانی می‌کند که از دیگر شاخص‌های تأثیر گذار در گیمینگ به حساب می‌آیند. علاوه بر این به لطف برخورداری از نسبت کنتراست بالا برای بازی کردن در اتاق‌های تاریک کاملاً ایده‌آل است.

اولد C1 با داشتن پردازشگر α9 Gen4 که محتواهای مختلف را به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کند، تصاویری فوق‌العاده و باکیفیت نمایش می‌دهد. همچنین در کنار آن با سیستم صوتی 40 وات و تکنولوژی‌هایی همچون Dolby Digital و Dolby Atmos صدایی فراگیر و رسا در محیط پخش می‌کند. در بخش هوشمند این تلویزیون با سیستم عامل WebOS امکاناتی همچون مرورگر وب، قابلیت اتصال به موبایل و مرورگر وب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تلویزیون سامسونگ Q60T

سامسونگ Q60T یک تلویزیون 4K با تکنولوژی QLED است که در سال 2020 تولید شده است. طراحی این تلویزیون همانطور که در تصویر بالا می بنید بسیار زیبا است و ظاهر مدرنی به نشیمن شما می بخشد. این تلویزیون دارای پنل VA است که کیفیت و کنتراست بالایی را ارائه می دهد اما مثل همه پنل های VA، زاویه دید ضعیفی دارد. همچنین این تلویزیون اسمارت بوده و با وجود سیستم عامل تایزن و قابلیت اتصال به اینترنت می توانید برنامه های دلخواهتان را از فروشگاه مخصوص سامسونگ دانلود کرده و به فیلم ها و ویدیو های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ مجهز به بلندگوهای 2 کاناله با توان صوتی 20 وات و پشتیبانی از فرمت صوتی Dolby Digital Plus است که در نهایت صدایی واضح و با کیفیت را ارائه می دهد. قابلیت DLNA در این تلویزیون این امکان را فراهم می کند تا بتوانید گوشیتان را به تلویزیون وصل کرده و محتوای گوشی را روی صفحه بزرگ تلویزیون ببینید. همچنین پورت های USB، HDMI، سنسور Eco، دستیار صوتی Google Assistant، برنامه هوشمند SmartThings، قابلیت بلوتوث، منو فارسی، حافظه داخلی و کنترل جادویی از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ محسوب می شوند.

تلویزیون هایسنس ۳۲N۲۱۷۳FT

مدل «۳۲N۲۱۷۳FT» از محصولات برند «هایسنس» (Hisense) است که برای کاربران عادی طراحی شده است. این مدل با ابعاد ۳۲اینچی، برای سالن‌های کوچک مناسب است. کیفیت تصویر این مدل HD است و می‌توان گفت، باتوجه به صفحه‌نمایش کوچکش، تصاویر را در بهترین حالت ممکن نمایش می‌دهد؛ چراکه گنجاندن بیش‌ازحد پیکسل‌ها داخل صفحه‌نمایش‌های کوچک باعث می‌شود کیفیت تصویر بد شود.

برای مدل ۳۲N۲۱۷۳FT یک سیستم صوتی ۶ وات در نظر گرفته شده است که شامل دو بلندگوی ۳ وات می‌شود. باتوجه به اینکه تلویزیون در فضاهای کوچک قابل استفاده است، این سیستم صوتی هم برای آن کافی خواهد بود. البته تلویزیون از استاندارد دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. به این صورت کاربر می‌تواند با وصل کردن یک سیستم صوتی هنگام تماشای فیلم تجربه‌ای لذت‌بخش از صدا داشته باشد.

این تلویزیون تصویر را با کیفیت HD و رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ ارائه می‌دهد. با این که امروزه تلویزیون‌های ۴K حرف اول را می‌زنند، باتوجه به سایز کوچک مدل ۳۲N۲۱۷۳FT می‌توان گفت کیفیت HD برای آن کافی خواهد بود. از آن‌جایی که در تلویزیون‌های کوچک کیفیت تصویر ۴K یا Full HD آن‌طور که باید خودش را نشان نخواهد داد، کیفیت HD برای یک تلویزیون ۳۲ اینچ گزینه‌ای ایده‌ال محسوب می‌شود.

این محصول هایسنس از لحاظ درگاه‌های ارتباطی چیزی کم ندارد. با وجود پورت USB کاربر می‌تواند اکثر فایل‌های صوتی و تصویری را از روی فلش مموری یا هارداکسترنال پخش کند. وجود ۳ درگاه HDMI هم امکان اتصال انواع دستگاه‌های پخش به تلویزیون را فراهم ساخته است. برای دستگاه‌های قدیمی هم ورودی کامپوننت و کامپوزیت در نظر گرفته شده است. خروجی صدای اپتیکال، هدفون و ورودی آنتن از دیگر درگاه‌های ارتباطی این تلویزین محسوب می‌شوند.

وجود گیرنده‌ی دیجیتال در مدل ۳۲N۲۱۷۳FT دسترسی به کانال‌های داخلی را بسیار ساده کرده است. به این صورت کاربر تنها با استفاده از یک آنتن رومیزی می‌تواند به تمام کانال‌های داخلی دسترسی داشته باشد. این تلویزیون به سیستم ماشین زمان یا Time Shift نیز مجهز است. با وجود این قابلیت کاربر می‌تواند با اتصال یک فلش مموری به پورت USB، برنامه‌های تلویزیونی را مانند فایلی که از روی فلش پخش می‌شود کنترل کند. از دیگر امکانات مدل ۳۲N۲۱۷۳FT می‌توان به تله‌تکست فارسی اشاره کرد.

پس از بررسی جوانب مختلف مدل ۳۲N۲۱۷۳FT می‌توان گفت این تلویزیون ۳۲ اینچ برای فضاهای کوچک گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. قابلیت‌های صوتی و تصویری این دستگاه طوری طراحی شده‌اند که برای فضاهای کوچک مناسب باشند و به عنوان بهترین تلویزیون هایسنس در سال ۲۰۲۰ انتخاب شود.

351204

نظرات شما ( 1 نظر )

Javad eshaghi |
سه شنبه 15 آذر 140115:02
سلام. وقت بخیر. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. لطفا فورا اسم و بهترین مدل تلویزیون هوشمند سونی با قابلیت اتصال به اینترنت را برایم بنویسید و وزن و قیمت و طول و عرض و ارتفاع آنرا هم بنویسید چون من میخواهم این تلویزیون سونی را از طریق اینترنت بخرم و با آن کلاس آن لاین برگزار کنم. اسم و مدل این تلویزیون سونی را به شماره موبایل ۰۹۳۸۴۹۲۸۱۶۸ پیامک بزنید. با تشکر فراوان. جواد اسحاقی از مشهد.