تعظیم صرافی Coinbase به تقاضای SEC در مورد محصولات وام دهی!

صرافی ارزهای رمزنگاری شده کوین‌بیس (Coinbase)، برنامه های خود را برای راه اندازی محصول وام دهی بحث برانگیز خود کنار گذاشته است.

تصویر تعظیم صرافی Coinbase به تقاضای SEC در مورد محصولات وام دهی!

به گزارش سایت خبری پرسون، صرافی کوین‌بیس در پست وبلاگ خود در 20 سپتامبر(29 شهریور) “تصمیم سختی” گرفته است:

“همانطور که ما به کار خود برای یافتن وضوح نظارتی برای صنعت رمزنگاری ادامه می دهیم، تصمیم سختی گرفتیم که برنامه USDC APY را که اعلام شده، راه اندازی نکنیم.”

این شرکت لیست انتظار “صدها هزار” مشتری که برای برنامه ثبت نام کرده بودند را لغو کرد.

Coinbase می خواست با استفاده از استیبل کوین USC Coin، کسب سود برخی ارزهای رمزنگاری شده را ممکن سازد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، مدیرعامل شرکت، برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)، به طور علنی فاش کرد که کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده(SEC) در حالی که کارکنان شرکت را برکنار می کند، صرافی را با شکایت در مورد محصول هنوز راه اندازی شده تهدید کرده است.

این شرکت دولتی از SEC به دلیل خودداری از افشای دلیل اینکه چرا معتقد است این برنامه بازدهی، یک اوراق بهادار ثبت نشده است، انتقاد کرد.

آرمسترانگ همچنین اشاره کرد که محصولات وام دهی سالهاست که وجود دارد و این بدان معناست که Coinbase مورد بازرسی غیر ضروری توسط این تنظیم کننده قرار گرفته است.

با این حال، کسانی که امیدوار بودند شاهد رویارویی بین بزرگترین صرافی رمزنگاری آمریکا و SEC باشند، با توجه به اینکه این محصول توسط SEC با موفقیت در نطفه خفه شده است، ناامید هستند.

هفته گذشته، Coinbase نیز پس از عقد قرارداد 1.4 میلیون دلاری با وزارت امنیت داخلی(Department of Homeland Security)، با واکنش منفی در جامعه ارزهای رمزپایه مواجه شد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: u.today

351051