برداشت حدود ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس؛ این BTCها کجا رفتند؟!

امروز فعالیت‌های قابل‌توجهی در بازار ارز دیجیتال، به ویژه در مورد بیت کوین اتفاق افتاد. طبق گزارش‌ها، مبلغ قابل‌توجهی بیت کوین، تقریباً معادل ۹۶۲.۱۵ میلیون دلار، از صرافی کوین‌بیس برداشت شد که می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر بازار داشته باشد.
تصویر برداشت حدود ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس؛ این BTCها کجا رفتند؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهند که در مجموع ۱۸۴۸۴.۶۹ واحد BTC طی دو تراکنش متوالی از کوین‌بیس برداشت شده است. در اولین تراکنش، ۹۳۲۲ بیت کوین به ارزش ۴۸۵.۲۴۸ میلیون دلار و در تراکنش دوم ۹۱۶۲ بیت کوین به ارزش ۴۷۶.۹ میلیون دلار برداشت شد. قابل ذکر است که هر دو آدرسی که این بیت‌کوین‌ها به آن‌ها ارسال شده، تازه تاسیس و فاقد سابقه تراکنش قبلی هستند.

علی‌رغم این تراکنش‌های قابل توجه، قیمت بیت کوین به افزایش تدریجی خود ادامه داد. در حال حاضر، بیت‌ کوین حدود ۵۲۴۰۰ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن بالای ۱ تریلیون دلار باقی مانده است.

پیامدهای این تراکنش بزرگ بر روند قیمت بیت‌ کوین نامشخص است. از نظر تاریخی، چنین برداشت‌هایی از صرافی‌ها اغلب به عنوان سیگنال‌ صعود قیمت در نظر گرفته می‌شوند. با این حال، با توجه به ماهیت پیچیده بازار ارزهای دیجیتال، نتیجه‌گیری قطعی غیرممکن است.

منبع: رمزارز نیوز

610884