شهردار منطقه۱۲ خبر داد؛

واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار و شاغلین کوثر

شهردار منطقه 12 از واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار و شاغلین کوثر در این منطقه خبر داد.
تصویر واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار و شاغلین کوثر

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با سرعت‌گرفتن واکسیناسیون علیه بیماری کووید-19 در کشور، این اقدام ضروری در مناطق شهرداری هم صورت گرفت و اکنون پس از انجام دور اول واکسیناسیون کارکنان منطقه و نواحی 6گانه، همچنین خانواده‌های آنان، واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار و شاغلین مراکز کارآفرینی کوثر در دستور کار قرار گرفت.
وی با اعلام اینکه، منطقه 12 نخستین منطقه‌ای است که برای واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار اقدام کرده، افزود: بدون شک واکسیناسیون بانوانی که نان‌آور خانواده‌های خود هستند و به همین دلیل ناچار به تردد در سطح شهر و محل کار می‌باشند، از اولویت‌های واکسیناسیون به شمار می‌رود.

شهردار قلب طهران با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به امور بانوان سرپرست خانواره به‌ویژه در حوزه سلامت بیان کرد: شهرداری منطقه طی پیگیری‌های صورت‌گرفته با همکاری شرکت شهر سالم مبادرت به انجام این اقدام کرد و مرحله دوم واکسیناسیون نیز متعاقباً به اطلاع این عزیزان خواهد رسید.

گفتنی است، واکسیناسیون زنان سرپرست خانوار و شاغلین کوثر روز پنج‌شنبه 25 شهریورماه، از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در پایگاه مدیریت بحران بوستان بعثت واقع در منطقه 16 انجام شد و مرحله دوم آن، یک ماه بعد صورت خواهد پذیرفت.

350981