بازیگر دیگری به جمعِ مجریان تلویزیون پیوست

امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون مجری برنامه «رخ به رخ» محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما شد.
تصویر بازیگر دیگری به جمعِ مجریان تلویزیون پیوست

به گزارش سایت خبری پرسون، امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون مجری برنامه «رخ به رخ» محصول گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی شد. این برنامه با دکوری 360 درجه که ساختار آن همسو با نام و محتوای برنامه است و برای نخستین بار در برنامه‌های تلویزیونی طراحی و اجرا شده، روانه آنتن می‌شود.

میهمانان گفت‌وگو- درام «رخ به رخ» به روشی ویژه انتخاب می‌شوند و گفت و شنودهایی بی‌تعارف و صریح از ویژگی‌های این برنامه است. پرسش‌های این برنامه با توجه به خودِ واقعی مهمانان طراحی شده و از جنس سؤال‌های مرسوم در برنامه‌های گفت‌وگو محور نیست. پشت‌صحنه هم جزیی از برنامه است و مخاطب قرار است در «رخ به رخ» اتفاقاتی را تماشا کند که در دیگر برنامه‌ها دیده نمی‌شود.

تمرین برای «رخ به رخ» شدن افراد با خود یکی از اهداف ساخت این برنامه است. همچنین این برنامه، روبرو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیکتر شدن به خودِ واقعی هرکس را در بطن خود دنبال می‌کند.

دانایی تجربه بازی با کارگردان‌های نام آشنایی چون داریوش مهرجویی، بهروز افخمی، سیروس مقدم و سید ضیاء الدین درّی را دارد؛ حالا بعد از دوری خودخواسته از قاب تصویر، با اجرای این برنامه فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد.

فصل نخست این برنامه 26 قسمت است و از اوایل پاییز از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

350980