ملیکا شریفی‌نیا جای پژمان بازغی را گرفت

برنامه «کودک شو» با تغییراتی در تیم تولید و اجرای ملیکا شریفی‌نیا فصل جدید را از نیمه دی روی آنتن می‌رود.

تصویر ملیکا شریفی‌نیا جای پژمان بازغی را گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، بعد از خداحافظی پژمان بازغی از «کودک شو» و با پایان فصل پنجم، سازندگان این برنامه هم تغییر کردند و تهیه‌کننده و کارگردان فصل جدید «کودک شو» معرفی شدند. ملیکا شریفی‌نیا هم که پیشتر با سریال «نجلا» در قاب تلویزیون ظاهر شده است، گزینه اصلی اجرای این برنامه بعد از پژمان بازغی است. او همراه با پژمان بازغی در برنامه «شب‌های مافیا: زودیاک» در یکی از پلتفرم‌ها هم حاضر شده بود.

علت تغییر سازندگان برنامه هر چند از سوی شبکه نسیم توضیح داده نشده است با این حال اینگونه عنوان کرده‌اند که هر برنامه‌ای برای تداوم مسیر رشد ناگزیر از تغییر و روزآمدی است.

فصل جدید «کودک شو» این روزها در لوکیشنی جدید در مرحله پیش تولید و آماده‌سازی دکورها قرار دارد تا به‌زودی تصویربرداری آن آغاز شود. حسین ربانی غریبی، تهیه‌کننده این فصل از برنامه است و رضا مهرانفر که در فصل‌های اولیه برنامه جزو هسته اصلی برنامه بوده است در فصل جدید کارگردانی را بر عهده دارد.

همچنین طراحی و تولید برنامه با بازی‌ها و آیتم های جدید قرار است پیش برود و به همین منظور دکورهای جدید در حال ساخت است. در حال حاضر مراحل ساخت این دکورها رو به پایان است و به‌زودی در لوکیشن جدید کار جدید می خورد. حسین ربانی غریبی تهیه‌کننده فصل جدید «کودک شو»، تهیه کنندگی برنامه های مانند «نشان مهربانی»، «فانوس دریایی»، «موزه گرد»، «سوره هنر» و… را در کارنامه خود دارد. وی عضو شورای راهبردی شبکه امید هم بوده است.

رضا مهرانفر کارگردان فصل جدید برنامه پیش از این علاوه بر کارگردانی دو فصل ابتدایی «کودک شو»، به عنوان کارگردان با برنامه‌های مختلفی از جمله «اعجوبه‌ها» و «تی ان تی» همکاری داشته است. «کودک شو» از سال ۹۶ پخش خود را از تلویزیون آغاز کرد و تاکنون در پنج فصل روی آنتن قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

572874