اصرار وزیر برای ورود اسکندری به صندوق بازنشستگی/ آیا این انتصاب شایسته است؟!

در حالی که این روزها وزارت کار و رفاه اجتماعی و انتصابات داخلی آن باعث جلب توجه سیاستمداران و صاحب نظران این حوزه شده است،‌ اخبار رسیده حاکی از این است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای انتصاب محمد اسکندری به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به نتیجه نهایی رسیده است. اما سوال اینجاست که آیا اسکندری گزینه مطلوبی برای مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری است؟

تصویر اصرار وزیر برای ورود اسکندری به صندوق بازنشستگی/ آیا این انتصاب شایسته است؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از انتقادات صریح و درست جبهه انقلاب اسلامی ایران به دولت حسن روحانی انتصابات فامیلی و رفاقتی بود، اما از دولت انقلابی آیت الله رئیسی انتظار میرود که در این زمینه دقت فراوان و ویژه ای را داشته باشد.

اسکندری و وزیر کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیشتر هلدینگ صادقین را با یکدیگر تاسیس کرده اند و شریک تجاری محسوب می شوند. منتقدان معتقدند این نزدیکی و انتصاب میتواند موجب تعارض منافع شود.

در شرایط حساس و اقتصادی فعلی که کشور نیازمند مدیران توانمند در پست های حساس است، امیدواریم آیت الله رییسی و هیات دولت به ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در معرض افکار عمومی و جامعه بازنشستگان هستند، انتصاب های کارشناسی شده را در دستور کار خود قرار داده و از نیروهای توانمند در حوزه های تخصصی استفاده کنند.

منبع: پایگاه خبری خرد و کلان

350892